avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 223 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... incadrare invatamant
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

incadrare invatamant

lucrez ca educatoare, am aboolvit colegiul pedagogic, prin urmare ministerul invatamantului mi-a acordat dreptul de a profesa
apoi am absolvit facultatea de psihologie, dar acelasi minister nu ma incadreaza profesor pt ca nu am liceul pedagogic la baza, ci colegiul pedagogic
daca aveam dreptul sa lucrez in invatamant avand colegiul pedagogic, nu inteleg de ce nu se echivaleaza cu liceul pedagogic, ca doar colegiul se considera a fi studii superioare de scurta durata
ar trebui sa fie cel putin echivalent cu liceul
am ceva sanse sa ii dau in judecata?:(
Cel mai recent răspuns: elena138 , utilizator 22:37, 19 Noiembrie 2010
colegiu inseamna studii medii sau postliceala
Ultima modificare: Luni, 15 Noiembrie 2010
elena138, utilizator
colegiu inseamna studii superioare de scurta durata
colegiu universitar
Cautati codul COR. Nu va cer sa ma credeti pe mine. Este asimilat nivelului de invatamant postliceal/scoala tehnica. Sunteti institutor II.
Problema sta in clasificarea ocupatiilor si in OM 3235/2010 O R D I N
privind aprobarea specializărilor de nivel universitar care conferă dreptul absolvenţilor liceelor pedagogice de a ocupa funcţiile didactice de profesor în învăţământul preşcolar şi profesor în învăţământul primar.
Ultima modificare: Joi, 18 Noiembrie 2010
elena138, utilizator
asta e problema!
liceu perdaggic=educatoare
colegiu pedagogic =institutor II
dar fara lic pedagogic nu ma incadreaza profesor
colegiul nu echivaleaza?
vreau sa stiu daca ma pot adresa unui avocat pt ca mi-au fost incalcate drepturile si pierd la salar
liceu pedagogic = invatator/educator (in functie de calificarea inscrisa pe diploma)