Buna ziua,
In Ianuarie 2008 am infiintat un srl la care sunt asociat unic.
Am doua intrebari si as fi f. recunoscator daca cineva m-ar putea lamuri:
-acest srl poate avea activitate fara a avea un angajat?
-cum pot trece un autoturism contractat pe persoana fizica, prin credit bancar, pe acest srl,
astfel incat sa pot deduce cheltuielile legate de carburanti, dar si cele aferente ratei lunare pe care o platesc la banca?
Va multumesc.:)
Poate desfasura activitate fara angajati.
Vindeti masina firmei, cu obligatia de a plati pretul in rate lunare. Din momentul cumpararii, toate cheltuielile vor fi pe firma.
Sau puteti inchiria masina firmei, dar va trebui sa inregistrati contractul la Finante si sa platiti impozit pe chiria incasata. In acest caz veti stipula in contract obligativitatea firmei de a suporta toate cheltuielile, inclusiv costul asigurarilor.
In acest caz veti stipula in contract obligativitatea firmei de a suporta toate cheltuielile, inclusiv costul asigurarilor.
Aici avem o problema, desi prin contract partile convin ca societatea sa plateasca anumite cheltueli, finantele nu accepta inregistrarea cheltuelilor, decat daca la cumparator este sunt stipulate datele societatii.
mai e o problema cu masina din pct meu de vedere. daca e luata in rate, titularul contractului a trebuit sa indeplineasca niste conditii de eligibilitate pentru acordarea creditului. ca sa se faca transferul ratelor pe societate ar trebui verificat daca si firma indeplineste aceste conditii;)
Plata facturi prin firma
ypo
Avem un srl. cu doi asociati :sot-sotie,sediul firmei este apartamentul in care locuim si pe care suntem proprietari 50%sotul,50%sotia,nu am depus contract de ... (vezi toată discuția)