avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 381 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Formularul A1
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Formularul A1

Buna,
Am inteles ca de la 1 mai 2010 s-a schimbat Regulamentele (CEE) nr. 1408/71 şi 574/72 vor fi înlocuite de Regulamentul (CE) nr. 883/2004 al Parlamentului European şi al Consiliului din 29 aprilie 2004 privind coordonarea sistemelor de securitate socială şi, respectiv, de Regulamentul (CE) nr. 987/2009 al Parlamentului European şi al Consiliului din 16 septembrie 2009 de stabilire a procedurii de punere în aplicare a Regulamentului (CE) nr. 883/2004 privind coordonarea sistemelor de securitate socială.

Asta inseamna ca si formularul E101 este inlocuit cu A1.

Carei institutii ma pot adresa pentru a intra in legalitate ? Adica sa intocmesc aceasta documentatie si ce documente imi trebuiesc pentru a obtine acest formular?

Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:22, 16 Decembrie 2010
Trebuie sa va adresati casei de pensii.
Documente necesare angajatorului:

1. certificatul de atestare fiscală, eliberat de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, valabil la data depunerii cererii, care să ateste achitarea obligaţiilor la bugetul general consolidat;
2. adeverinţa privind stagiul de cotizare realizat în ultimele 12 luni, emisă de casa judeţeană de pensii competentă, pentru ..... salariaţi;
3. ultimele situaţii financiare ale societăţii (bilanţ contabil, balanţe de verificare sintetice şi analitice);
4. certificatul de înregistrare al societăţii eliberat de Oficiul Registrului Comerţului; 5. contractul individual de muncă al salariaţilor în cauză;
6. adeverinţă de la Inspectoratul Teritorial de Muncă/declaraţie pe proprie răspundere din care sa rezulte  numărul de salariaţi existenţi la data depunerii cererii;
7. certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului referitor la situaţia angajatorului în luna în curs;
8. contractul/antecontractul dintre societatea din România şi societatea din tara pentru care se solicita;
9. actul de identitate din România al salariaţilor;
10. declaraţie pe proprie a angajatilor răspundere că au/nu au beneficiat de Formulare E 102 (A1); în caz afirmativ, urmează a se prezenta un exemplar al formularului/formularelor în cauză.
Într-adevar, începând cu data de 1 mai 2010 Regulamentele (CEE) nr. 1408/71 şi ost574/72 au fi înlocuite de Regulamentul (CE) nr. 883/2004 al Parlamentului European şi al Consiliului din 29 aprilie 2004 privind coordonarea sistemelor de securitate socială şi, respectiv, de Regulamentul (CE) nr. 987/2009 al Parlamentului European şi al Consiliului din 16 septembrie 2009 de stabilire a procedurii de punere în aplicare a Regulamentului (CE) nr. 883/2004 privind coordonarea sistemelor de securitate socială.
De asemenea, se va utiliza documentul portabil A1, în locul formularului E 101.

Formularul A1 este emis de Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale .


~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pfa nou infiintat lenutam lenutam Buna ziua In legatura cu un PFA nou infiintat, ca sa lucrez in UE, ce formulare imi trebuie.am inteles ca formularul E111 si E101. de unde le pot procura si ... (vezi toată discuția)
Angajare de personal pt santier in italia marianavatany@yahoo.com marianavatany@yahoo.com In ce conditii si ce implicatii fiscale ar avea o firma inreg.in Romania dar care desfasoara activitate in constructii in Italia daca ar angaja pe linga ... (vezi toată discuția)
regulament (cee) nr. 1408/71 mihaiantonache mihaiantonache Buna seara, Citez dintr-un mesaj gasit pe forum: \"Am inteles ca de la 1 mai 2010 s-a schimbat Regulamentele (CEE) nr. 1408/71 şi 574/72 vor fi înlocuite ... (vezi toată discuția)