Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Pentru a transfera o casa de marcat de la societatea care a cumparat-o si a fiscalizat-o pe o alta societate, trebuiesc
parcurse urmatoarele etape:
1. Predarea memoriei fiscale a casei de marcat la Administatia Financiara de care apartine ultima locatie la care a functionat.
a. Programare in vederea predarii memoriei fiscale. :
b. La Administratia Financiara trebuie sa va prezentati cu:
i. Casa de marcat dotata cu rola (role) pentru ca tehnicianul sa poata efectua un raport pentru
intreaga perioada de functionare. Va rugam sa verificati daca aparatul este sigilat si este in
stare de functionare.
ii. Cartea de interventii sigilata
iii. Certificat de atribuire a numarului de ordine de la D.G.F.P. – original
iv. Declaratie de instalare – original
v. Copie C.U.I.
vi. Copie C.I.F.
In urma extragerii memoriei fiscale de catre tehnicianul de service, de la reprezentantul Administratiei Financiare
veti primi un Proces verbal de predare memorie fiscala.
2. Depunerea la D.G.F.P. , a unui dosar din partea
societatii care renunta la casa de marcat, in vederea anularii seriei fiscale atribuite. Acest dosar trebuie sa contina:
a. Certificatul original de atribuire a numarului de ordine de la D.G.F.P.
b. Proces verbal de predare memorie fiscala (de la Administratia Financiara)
c. 2 cereri tip semnate si stampilate pentru anularea numarului de ordine (puteti descarca model de pe
site-ul www.aparaturafiscala.ro pagina Download)
d. Copie dupa buletinul reprezentantului firmei ce depune dosarul;
e. Copie dupa Contractul de munca al reprezentantului sau copie dupa Actul constitutiv (in cazul
actionarilor).
In 7 zile de la depunerea dosarului puteti ridica dovada anularii numarului fiscal. Puteti trece la pasul urmator
inainte de obtinerea raspunsului.
2
3. Trecerea casei de marcat de pe societatea ce renunta la aceasta pe noua societate. Acest transfer se poate
efectua numai de catre o societate autorizata in vederea distributiei de case de marcat, prin emiterea unei facturi
de retur si emiterea unei noi facturi de cumparare societatii care preia aparatul.
Raportarea prin declarația 406 poate fi dificilă și complicată, în special în ceea ce privește colectarea și verificarea datelor din diverse surse. Problemele pot apărea din diverse motive, cum ar fi erori de import/export, probleme de reconciliere a conturilor, erori de codificare a conturilor, dificultăți în găsirea informațiilor necesare și multe altele.
În cadrul cursului, vom discuta despre cele mai frecvente probleme întâlnite în raportare, cele mai bune practici în materie de verificări și corelații SAF-T, cum să faceți față problemelor și erorilor care pot apărea în timpul procesului de raportare, astfel încât să le rezolvați într-un mod profesionist și eficient.