avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1539 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Drepturile consumatorului,reclamatie la OPC
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Drepturile consumatorului,reclamatie la OPC

Buna seara, as dori sa stiu si eu cum sa rezolv o mica problema pe care o am, am cumparat un netbook Smailo in urma cu 10 luni si in tot acest timp s-a stricat , dar din cauza produsului si nu din cauza mea sau a anumitor defecte provocate de mine ,eu sunt studenta si nu imi permit achizitionarea unui produs nou, dar nici sa stau cu el tot timpul la service, o saptamana merge ,a doua s-a stricat ,serios vorbind, fara a exagera, as dori sa stiu si eu ce pot face, produsul mi-a fost reparat consecutiv cateva luni la rand ,a fost chiar si inlocuit , va rog sa ma ajutati cu un raspuns , eu am trimis o reclamatie si la Opc va rog sa ma ajutati cu un raspuns urgent, deoarece am nevoie de acest produs si nu ma pot folosi deloc de el
Cel mai recent răspuns: krystyane , utilizator 18:57, 27 Decembrie 2010
Trebuie sa insistati la cei de la OPC sa va raspunda la reclamatie, apoi veti vedea urmatorul pas .... Sunt obligati sa va raspunda in 30 zil, dar puteti sa mergeti personal, cu dovezile pe care le aveti... vor rezolva reclamatia dvs mult mai repede.
Ultima modificare: Duminică, 26 Decembrie 2010
ContSters122901, utilizator
Multumesc frumos , asa voi face.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Refuz garantie CiprianL CiprianL Buna ziua, Am achizitionat un casetofon auto Parrot RKi8400 de pe site-ul beloud.ro in luna ianuarie. Este un dispozitiv destul de scump, care nu a ... (vezi toată discuția)