avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1570 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... mi s-a spus ca vor sa plec...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

mi s-a spus ca vor sa plec...

buna ziua,

sunt reprezentant medical, si sunt angajat cu contract de munca la un producator de medicamente din 1.09.2007 cu contract de munca pe perioada nedeterminata. pana acum o saptamana nu am avut vreo evaluare sau raportare a activitatii mele. acum o saptamana am facut o raportare scrisa. se intampla si sa fi ramas fara permis de conducere pe o perioada de 30 de zile dar cand am anuntat acest lucru mi s-a spus sa stau linistit ca gasim noi solutii. de fapt tot ce am anuntat ca as fi grasit mi s-a spus sa stau linistit ca le rezolvam noi pe toate... acum o saptamana mi s-a cerut sa plec si eu am refuzat pe motiv ca nu mi s-a spus nimic concret si nici nu mi- s-a adus nici un motiv obiectiv pt care mi se cere acest lucru... stie cineva ce am de facut in situatia asta?
Cel mai recent răspuns: Cristina Boros , Consilier juridic 21:41, 2 Aprilie 2008
:slap:
Are o relevanta faptul ca nu ti s-a adus la cunstinta fisa postului si ca nu ai semnat-o, bineinteles. Fisa postului este oglinda tuturor responsabilitatilor si atributiilor pe care le ai ca si angajat al unei companii.
Intr-adevar ca si reprezentant medical din cate stiu permisul de conducere iti este necesar insa unde anume este trecuta ca si conditie esentiala? In contractul de munca presupun ca nu, fisa postului nu ai.... Din punctul asta de vedere nu au ce sa faca.
Insa, legat de prezentarea pe care ai facut-o si de profesionalism nu cred ca cineva de pe acest forum te poate ajuta. Sunt detalii si nuante pe care nu le poate analiza nimeni cu atat de putine informatii.