gi-jane2 
	    	Moderator

gi-jane2 
	    	Moderator	    

raluca_andreea 
	    	Utilizator

raluca_andreea 
	    	Utilizator	    

ContSters185920 
	    	Utilizator

ContSters185920 
	    	Utilizator	    

CLAUDIU LASCOSCHI 
	    	Avocat

CLAUDIU LASCOSCHI 
	    	Avocat	    

Da, dar nu stiu la ce penitenciar se afla.Sotul meu stie dar momentan nu pot lua legatura cu el...
 nans 
	    	Utilizator

nans 
	    	Utilizator	    

Persoanele fata de care a fost dispusa o masura privativa de libertate au dreptul la corespondenta, convorbiri telefonice si vizite (mai sunt si altele dar nu sunt relevante in cazul dvs). Aceste prevederi privind executarea pedepselor sunt expresia incercarilor Romaniei de a-si adapta normele juridice la aquisul comunitar. Este greu de crezut ca Italia ar deroga de la aceste reguli.
Ar trebuie sa incercati sa luati legatura cu personalul penitenciarului intrucat este posibil ca mesajul pe care au incercat sa vi-l transmita sa fie destul de important.
 ditaclau	                   

Imi poate spune cineva in Elvetia dupa cat timp ai dreptu la telefon?De 3 zile nu stim nimic de cineva multumesc (vezi toată discuția)
	                    ditaclau	                   

Imi poate spune cineva in Elvetia dupa cat timp ai dreptu la telefon?De 3 zile nu stim nimic de cineva multumesc (vezi toată discuția)

MihaelaSimion1989	                   

A primit o condamnare de 1 an si 2 luni in 25 ianuarie 2017. Tot incerc sa iau legatura cu el de atunci, am tot sunat la vizite, mi s - a spus ca trebuie sa - ... (vezi toată discuția)
	                    MihaelaSimion1989	                   

A primit o condamnare de 1 an si 2 luni in 25 ianuarie 2017. Tot incerc sa iau legatura cu el de atunci, am tot sunat la vizite, mi s - a spus ca trebuie sa - ... (vezi toată discuția)

yrynuca	                   

Buna ziua,
intrebarea este urmatoarea.