suntem o asociatie mica, de 15 apartamente.
din diverse motive, vrem sa facem contracte individuale (fiecare apartament) cu firma de salubritate.
intrebare : exista vreo lege care sa oblige asociatia de proprietari (ca si entitate juridica) sa aiba contract cu firma de salubritate , sau e suficient persoanele din asociatie care locuiesc acolo sa aiba contracte individuale ?
Daca firma si celelalte 15 parti accepta, nu e treaba primariei si nici a altei institutii, dar, repet, e greu de crezut ca firma va accepta.
E prea multa bataie de cap:
- de golit 15 tomberoane
- de emis 15 facturi
- de emis 15 chitante
- cine stie cate probleme cu rau-platnicii.
.....Si nici eficient economic pentru proprietari nu este. Abonamentul va fi mai costisitor si daca va ganditi cumva sa va individualizati consumurile si sa va separati de asociatie, aceasta este o iluzie.
In final veti constata ca, izolati fiecare cu consumurile lui si cu abonamentele lui la prestatori, vor fi aspecte pe care nu le veti putea rezolva decat impreuna.
Puteti face abonament fiecare la firma de salubritate daca aceasta este de acord.