avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 445 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... zile ingrijiri medicale
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

zile ingrijiri medicale

Buna,
as dori sa stiu cum sunt apreciate zilele de ingrijiri medicale si cum se apreciaza?
Cel mai recent răspuns: wiki38 , utilizator 21:11, 15 Octombrie 2013
Zilele de igrijiri medicale,sunt apreciate de medicul legist in functie de suferintele cauzate.

De la o zi pana la 20,este incidenta infractiunea de lovire si alte violente.
20-60 vatamare corporala,de la 60 in sus ,vatamare corporala grava.
Nu se prea intelege ce anume doriti.
Se apreciaza dupa numar.
Sa spunem ca cineva loveste o persoana si i fractureaza cotul. Este spitalizat 25 de zile, apoi mai primeste concediu medical 20 de zile, dupa aceste zile i mai trebuie 20 pentru recuperare care consta in masaje si alte exercitii de recuperare.
Se cumuleaza toate aceste zile? Sau sunt considerate zile de ingrijiri medicale?
Multumesc
Se cumuleaza, toate sunt ingrijiri. Ideea este care este durata totala necesara ca efectele semnificative ale faptei sa treaca. Anumite rani se inchid mai repede si altele se inchid mai incet, iar ingrijirile medicale se fac pana la insanatosirea deplina.
Ultima modificare: Sâmbătă, 22 Ianuarie 2011
eumarian, utilizator
Pentru a afla modul in care se acorda numarul de zile de ingrijiri medicale,trebuie consultat un medic legist.
Voi apela eu la acesta prin invitarea la discutie a unuia aflat pe acest forum,dl.expert judiciar Valeriu Matei

Alte discuții în legătură

Acordare certificat medico- legal vvaassiillee vvaassiillee Neacordare de prioritate in intersectie, accident cu vatamari corporale(lovire la cap). Victima merge la spital acuzand dureri la cap, investigatii la urgente, ... (vezi toată discuția)