Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Mama mea a cumparat recent - cam o luna - un radiator caruia din 3 elementi i s-au ars 2. Am intrebat la departamentul de relatii cu clientii ai firmei ce se va intampla in cazul in care se va mai strica de cateva ori (ceea ce sigur se va intampla, pentru ca respectivul model nu este fiabil: ) ), iar operatorul cu care am vorbit mi-a raspuns Nimic, se va repara ori de cate ori e nevoie. Pe site-ul firmei scrie la Garantia comerciala: In cazul in care durata de nefunctionare, cauzata de deficiente, depaseste 10% din termenul de garantie, vanzatorul va inlocui produsul sau va restitui contravaloarea acestuia, in functie de optiunea consumatorului.. De asemenea la Garantia de conformitate scrie In cadrul termenului de garantie de conformitate producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, conform LG449/2003, Art.11, Alineat 2. Reparatia se va executa intr-un timp rezonabil de timp maxim 20 zile lucratoare. .
Cand i-am spus operatorului aceste lucruri, mi-a raspuns ca acele prevederi nu mai sunt valabile iar site-ul nu este actualizat, deci produsele nu se mai inlocuiesc, nu ti se poate restitui contravaloarea, ci harbul (asta am zis eu :"> ) va fi reparat ori de cate ori se strica.
Este adevarat? Nu mai exista acea prevedere cu inlocuirea produsului sau restituirea banilor daca exista neconformitati? As vrea sa stiu daca pot solicita inlocuirea radiatorului, tinand cont ca este foarte frig...
Binenteles ca trebuie sa va restituie contravaloarea produsului daca nu au acelasi tip de produs pe stoc sau dvs. nu doriti un alt produs mai scump sau mai ieftin cu sau fara diferenta.
Eu va sugerez sa cereti unul mai scump daca nu au acelasi tip de produs pe stoc si sa nu le platiti nicio diferenta.
In cazul in care nu le convine, solicitati contravaloarea produsului fiind obligati sa ii restituie.
Multumesc, exact asa o sa fac :D
Pot sa spun asta?
Legea 449/2003:
Art. 13. - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului
Nu trebuie sa le spuneti dvs. stiu si ei prevederile legii.
Sunt obligati sa va restituie contravaloarea daca nu-l pot repara sau inlocui pordusul cu unul identic.
Nu uitati ca dvs. puteti lua in schim un produs mai scump cu sau fara dirferenta de bani...depinde cum negociati.
Eu zic sa faceti reclamatie la OPC daca in atata timp nu l-au reparat si nu v-au restituit contravaloarea produsului, merita si o amenda...