anelisagreeb a scris:
Buna ziua,
Multumesc tuturor de raspunsuri. Vreau sa ma mai lamuriti insa cu ceva: ce anume trebuie pana la urma platit catre contabil, in afara de suma obisnuita lunara, acum cu noile schimbari? Am vazut ca simonaoprica zicea "Angajatorii vor suporta costurile de la notariat pentru imputernicire si costurile certificatului de mentiuni de la Registrul comertului,certificat cerut de notar". Pentru ce ne trebuie imputernicire? Multumesc inca odata de ajutor.
Semnatura digitala se obtine de catre contabil in nume propriu.
Este atributul lui personal.
Pentru a putea depune declaratiile in numele dumneavoastra trebuie sa dati o declaratie notariala (desi nu mi se pare obligatorie ci cred merge si un contract intre parti semnat cu martori ) ca il imputerniciti sa va depune declaratiile pe site.
Daca nu intocmiti in forma autentica (la notar) ce am specificat anterior (care mi se pare fara un sens deosebit) nu este necesara nici hartia de la Registrul Comertului.