avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 383 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... eliminata din cauza sarcinii?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

eliminata din cauza sarcinii?

Din momentul in care am anuntat la servici ca nu mai pot sa car greutati si sa fac efort mi s-a spus sa imi caut alt loc de munca. Lucrez din ianuarie 2010 dar m-au dus cu vorba ,ca doua luni sunt in proba, apoi ca inaintea mea plecase o fata in somaj si ca pana in mai nu ma poate angaja. La inceputul lunii mai am semnat contractul dar nici acum nu am primit o copie. Am cerut adeverinta pentru medic si am constatat ca sunt angajata din luna iulie. Acum sunt in concediu medical dar mi s-a spus ca nu au de lucru , deci sa stau acasa in concediu fara plata. Nu vreau sa ajung prin tribunal, nu vreau sa ma supar sau sa stau in stres pt ca nu vreau sa fac rau copilului.Ei stiu ca-mi doresc acest copil si vor sa ma faca sa renunt la serviciu.Dar nici sa fiu calcata in picioare nu vreau. Va rog sa ma sfatuiti ! La ITM nu se rezolva decat cu sesizare scrisa. Daca fac sesizare, in ce conditii credeti ca voi lucra pana cand nasc? Toata lumea stie ca in momentul in care un patron afla ca o angajata este insarcinata se ,,rupe filmul"
Cel mai recent răspuns: veronica-t , utilizator 14:16, 19 Februarie 2011
Daca nu doriti sa faceti sesizare la ITM si nici sa apelati la instanta singurul sfat ramane gasirea unui alt loc de munca.