avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 351 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Pensii militare de urmas(Intrebare??)
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Pensii militare de urmas(Intrebare??)

Sunt studenta ultimul an (III) ,la cursuri de zi si primesc pensie militara de urmas,as vrea sa imi raspundeti va rog mult,daca incep in toamna o a doua facultate tot la cursuri de zi mai pot primi pensie de urmas.(am citit legea 164/2001,art.38 si eu am interpretat ca mai pot beneficia pana la terminarea studiilor,insa fara sa depasesc varsta de 26 ani,dar nu se specifica altceva)

Va multumesc,Cristina
Cel mai recent răspuns: Vlad2205 , utilizator 15:07, 8 Aprilie 2009
de 10 ani beneficiez de pensie militara de urmas .aceasta nu s - a mai modificat de mai mult de 5 ani ,a ramas tot 380 RON.din cate am inteles ,aceasta trebuie sa fie jumatate din salariul care l ar fi avut tatal meu daca traia in prezent ,iar el a fost plutonier .

Multumesc!
Beneficiez de pensia de urmas de aproximativ 1 an. Peste 1 luna ar trebui sa ma angajez in strainatate pentru o perioada determinata de 4 luni sau 1 an...singura conditie pentru a primi pensia este ca am dat o declaratie semnata la notariat cum ca nu am niciun alfel de venit. Deci nu am voie sa lucrez. Vroiam sa stiu ce se intampla cu pensia daca voi pleca pe acel contract in strainatate Contractul este inregistrat la ANOFM . Va rog sa imi raspundeti cat se poate de repede ! Va multumesc !

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie militara de urmas vioalex8 vioalex8 Buna seara! Va rog frumos, am si eu o nelamurire, daca ma puteti ajuta: Primesc o pensie militara de urmas, iar de curand am terminat facultatea.Problema este ... (vezi toată discuția)