avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 202 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... cim
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

cim

In momentul de fata sunt in prenatal, urmand sa nasc la inceputul lui aprilie. As vrea sa stiu ce se va intampla cu contractul meu de munca dupa nastere, avand in vedere ca este un contract pe durata determinata (pana in toamna fiind incadrata ca profesor suplinitor) si ca intentionez sa stau 2 ani acasa si sa beneficiind de indemnizatia pentru cresterea copilului acordata pe baza faptului ca inca sunt studenta. in cazul meu vorbim de concediu postnatal pana in toamna? Multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 11:01, 12 Martie 2011
Contractul dvs va fi suspendat , pana la incetare prin ajungerea la termen. Veti beneficia de indemnizatie in conditiile legii. La calcul nu conteaza daca aveti cim pe perioada determinata sau nedeterminata.In total concediu pre-post natal nu pot depasi 126 zile, prin urmare, nu vad cum ati ajunge in toamna.
Am inteles, multumesc de raspuns. Mai vreau sa va intreb si care este procedura..adica ce demersuri trebuie sa fac in vederea suspendarii contractului. Ma gandesc ca cei de la agentia de prestati sociale, unde voi depune documentatia pentru indemnizatie, imi vor elibera un act cu care sa merg la scoala. Sau pe baza certificatului de nastere al copilului cer aceasta suspendare?
Imediat dupa data nasterii copilului , depuneti o cerere la angajator pentru acordarea concediului pentru cresterea copilului . La cerere se anexeaza copia certificatului de nastere a copilului.
In baza cererii dvs , angajatorul va emite decizia de suspendare a c.i.m.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură