avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 207 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... contract aditional
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

contract aditional

Am semnat un contract aditional la CIM,referitor la o ''scolarizare'' la firma mama din Germania.De fapt era transferul unei capacitati de productie in Ro.In contract se specifica ''cu scoatere integrala din productie'',insa nu a fost inregistrat la ITM.Mai este valabil?Acolo am fost pus in situatia de a munci,chiar in 2 schimburi.Nu a existat o programa,nu au fost lectori,nu s-a emis nici o diploma.Poate fi declarat nul acest contract aditional?Eu sunt inginer,iar cei care mi-au aratat specificul acelor produse erau reglori si operatori,deci sub calificarea mea.Oricum,munca la care am fost supus era munca sub calificarea mea.Poate fi socotita formare profesionala?
Cel mai recent răspuns: smeagull , utilizator 16:19, 27 Aprilie 2011
1. Neinregistrarea actului la ITM nu are relevanta juridica. In 2011 nici macar contractele de munca nu se mai inregistreaza la ei. Nici inainte de 2011 nu se inregistrau peste tot aceste acte aditionale.
2. Este discutabil daca actul aditional in discutie este valabil, raportat la munca pe care ati prestat-o in timpul pretinsului curs.
Noi nu putem estima, depinde de detaliile foarte concrete ale activitatii dvs. in genreal, si ale activitatii din Germania.
3. Faptul ca cei care se pretinde ca v-au instruit au calificari generale inferioare dvs. nu conduce la anularea actului aditional. (nu se impune in lege ca trainer-ul sa aiba studii generale cel putin la nivelul cursantului. Sicer va spun, sunt lucrator cu studii superioare de multi ani, si tocmai am participat la un training de calculatoare tinut de un pusti de clasa a 12a.)