avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 701 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Impozite şi taxe locale taxe si impozite
Discuție deschisă în Impozite şi taxe locale

taxe si impozite

BUNA SEARA.
AM UN TEREN UNDEVA LA TARA ,PE CARE AM CONSTRUIT DOAR FUNDATIA, AM OPRIT LUCRARILE DIN LIPSA DE BANI,AUTORIZATIA DE CONSTRUCTIE A EXPIRAT SI NICI NU AM FACUT PRELUNGIRE, IAR ACUM PRIMARIA IMI CERE IMPOZIT PE CLADIRE ,CE POT SA FAC IN ACEASTA SITUATIE?
Cel mai recent răspuns: matyy , utilizator 07:47, 10 Iunie 2011
Ca sa va ceara impozit trebuie sa existe semnat un proces verbal de receptie cu reprezentantii primariei.
Autorizatia de constructie doar atesta faptul ca s-a autorizat construirea , nu ca s-a si edificat constructia.
In speta sunt relevante urmatoarele prevederi legale din Legea constructiilor:
- Art. 1. - (1) Executarea lucrarilor de constructii este permisa numai pe baza unei autorizatii de construire sau de desfiintare. Autorizatia de construire sau de desfiintare se emite la solicitarea detinatorului titlului de proprietate asupra unui imobil - teren si/sau constructii - ori a altui act care confera dreptul de construire sau de desfiintare, in conditiile prezentei legi.
-Art. 2. - (1) Autorizatia de construire constituie actul de autoritate al administratiei publice locale pe baza caruia se asigura aplicarea masurilor prevazute de lege, referitoare la amplasarea, proiectarea, executarea si functionarea constructiilor.
- art.7 alin(6) Neinceperea lucrarilor ori nefinalizarea acestora in termenele stabilite conduce la pierderea valabilitatii autorizatiei, fiind necesara emiterea unei noi autorizatii de construire. In situatia in care caracteristicile nu se schimba fata de autorizatia initiala, se va putea emite o noua autorizatie de construire, fara a fi necesar un nou certificat de urbanism