avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1114 soluții astăzi

Creștem împreună! Datorită vouă, comunitatea avocatnet.ro a înregistrat 12,8 milioane de vizite în primele 7 luni din 2025.

Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Sponsorizare operatie in strainatate
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Sponsorizare operatie in strainatate

Sunt medic psihiatru si lucrez ca persoana fizica autorizata.Va rog sa ma informati daca imi pot sponsoriza (ca si persoana fizica autorizata)propria fiica pentru o operatie pe care o va avea in Germania?Anul trecut a mai suferit o operatie pentru care ne-am descurcat cu un credit pe 10 ani.
Va multumesc ,
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:29, 29 Iulie 2008
Cheltuielile de sponsorizare şi mecenat efectuate conform legii, în limita unei cote de 5% din baza de calcul. Baza de calcul se determina ca diferenta intre venitul brut si cheltuielile deductibile, altele decat cheltuielile de sponsorizare, mecenat, pentru acordarea de burse private, cheltuielile de protocol, cotizatiile platite la asociatiile profesionale
E foarte putin,dar,chiarsi asa pot sa fac aceasta sponsorizare ca mama?Am citit ca nu se pot sponsoriza rudele pana la gradul patru.
Conform Legii sponsorizarii Art. 6. – Facilităţile prevăzute în prezenta lege nu se acordă în cazul: b) sponsorizării efectuate de către rude ori afini până la gradul al patrulea inclusiv;
Puteti sponsoriza operatia fiicei dvs, dar nu veti beneficia de facilitatile oferite de legea sponsorizarii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Sponsorizare sportiv tohanean anca  tohanean anca O societate comerciala A doreste sa sponsorizeze un sportiv(persoana fizica) inregistrat M.T.S. si recunoscut de catre o persoana juridica ,membru federal in ... (vezi toată discuția)