Buna ziua!numele meu este Roxana si am 21 de ani imediat,sunt studenta.
Am o problema destul de grava cred eu...si am sa incerc sa incep cu inceputul,in a va povesti despre ce este vorba.
In data de 10.06.2011 la orele 21 eram la orele de sport cvare se tin de la facultate, in aceea seara i sa furat telefonul mobil colegei mele de an, eram cu totii acolo.. practic am ajutato sa il caute prin sala, i-am sugerat chiar sa il sune pe profesorul de sport sa il intrebe daca nu cumva el la luat pt ca nu stia a cui e.
Dupa mai bine de o saptamana, acum nu stiu sa dau un numar de zile concret, m-am dus la facultate la cursul de engleza de dimineata... in incinta facultatii este un bufet.. unde sunt si niste mese si scaune. Langa masa de langa mine era un baiat, din cate stiu eu, pt ca il stiu din vedere si atat.. stiu ca i se spune Leviti.. el a intrat in discutie cu mine a spus ca are niste telefoane de vanzare.. unul era un Samsung si unul un nokia.. in fine am fost foarte incantat de idee avanad in vedere k vroiam sa imi cumpar un telefon nou. Am cumparat Samsungul cu 100 de Lei. Baiatul mi-a spus ca nu imi poate da incarcator ca are acsa doar din ala cu mai multe capete si e singurul care il are. cu buna credinta iam dat banii am luat telefonul si dupa inca cateva zile fiind la munca am spus unei colege ca vreau sa imi vand telefonul si intr un final i l-am vandut colegei de la munca.
Acum cateva zile am primit un apel de la colega mea care era fosrte suparat si mi-a spus ca telefonul era furat si ca isi vrea banii inapoi, mi la dat pe politist la telefon si mi-a spus sa merg azi adica luni la politie.
Am fost azi la politie si spre surprinderea mea am constatat ca sunt suspecta numar 1. Avand in vedere ca eram pe lista celor de la sport prezenti in ziua aceea si ca eu il vandusem colegei mele. si din declaratie si aia totul mergea spre mine.
I-am povestit domnului politist de unde a inceput toata treaba si ma luat putin asa la intors crezand ca sunt vinovata.