Poate cineva sa imi spuna ce trebuie sa fac in cazul in care o societate refuza sa imi inregistreze niste documente? Precizez ca am incercat sa trimit prin posta, cu confirmare de primire, dar coletul s-a intors cu raspunsul de refuz, iar prin fax sau e-mail nu se poate, intrucat este vorba de vreo 2000 de pagini, continand fisiere de calculator. Exista vreo lege care sa oblige societatile sa inregistreze documentele primite? Cum fac sa am in instanta dovada ca le-am trimis documentele respective, dar ei au refuzat? Eu nu sunt angajat la aceasta societate, sunt o societate care am ajuns in litigiu cu acea societate, si pentru mine este esential ca sa am o dovada ca societatea a primit documentele, sau o dovada ca aeste documente au fost refuzate, nu doar dovada de trimitere.
O alta varianta ar fi comunicarea actelor prin executorul judecatoresc si in acest caz se poate cunoaste si continutul comunicarii si este o procedura recunoscuta in instanta.
Multumesc de raspuns, asta am facut, am trimisprin executor judecatoresc, ca sa am dovada ce documente au fost. La fel, firma a refuzat documentele, executorul a precizat acest lucru in procesul verbal, iar acum sunt acoperita pentru instanta ca am incercat sa le trimit documentele respective, dar s-a refuzat primirea lor. Sediul nu l-au schimbat, doar au spus ca nu vor sa le primeasca.