avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 381 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Seful meu ma forteaza sa plec din firma prin ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Seful meu ma forteaza sa plec din firma prin atribuirea unui volum imens de lucru

Buna ziua,

Problemele au intervenit dupa numai 2 luni de la angajarea mea intr-o firma nationala de distributie produse alimentare. Volumul de munca este imens si daca tinem cont si de faptul ca sunt inca incepator in acest domeniu (lucrez in contabilitate), viteza de lucru la introducerea datelor in calculator nu este foarte mare. Pentru a face fata situatiei si pentru a ma achita de sarcinile de lucru, raman in fiecare zi la serviciu pana pe la ora 21. Uneori vin si sambata pentru a incheia introducerea datelor din saptamana incheiata. I-am adus la cunostinta sefului meu ca volumul de lucru este exagerat, fapt confirmat si de unii dintre colegii de birou (dar care au insa alte atributii de serviciu). Initial mi-a promis ca va redistribui o parte dintre sarcinile mele de lucru si catre alti colegi, dar intre timp s-a razgandit si mi-a transmis sa vin la lucru inclusiv sambata si duminica, pentru a incheia introducerea datelor.
Tind sa cred ca este o modalitate "eleganta" prin care ma forteaza sa-mi dau demisia, dat fiind faptul ca nici orele suplimentare pe care le-am prestat pana acum nu mi-au fost platite si nici nu s-a pus problema platii orelor care vor urma. Pe de alta parte, nu exista o evidenta a orelor de munca prestate de salariati, in sensul ca nimeni nu semneaza o condica de prezenta si nici nu dispunem de card de acces care sa inregistreze orele de venire/plecare. Cu toate acestea, in contractul individual de munca pe care l-am semnat la angajare, se prevede ca orele suplimentare efectuate de angajat vor fi platite.