avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 259 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Traduceri Ce trebuie sã fac dupã obþinerea autorizaþiei?
Discuție deschisă în Traduceri

Ce trebuie sã fac dupã obþinerea autorizaþiei?

Buna ziua! Am tot citit si m-am tot documentat pe internet, insa nu am resut sa ma lamuresc. Acum 2 saptamani am primit autorizatia de traducator de la MJ si mai departe trebuie sa depun un set de acte in vederea inregistrarii acestei autorizatii la Tribunal. Intrebarile mele sunt : 1- printre actele necesare se cere si specimenul de semnatura. Unde trebuie facut? La notar sau il fac eu pe o simpla foaie A4 unde aplic semnatura si stampila?
2- dosarul cu acte trebuie depus la Tribunalul Bucuresti cel de pe Bld. Unirii sau la Tribunalul sectorului de care apartin? Va multumesc frumos si apreciez un raspuns clar
Cel mai recent răspuns: Laura Ciobeica , moderator 14:10, 8 August 2011
Exista un singur tribunal in Bucuresti. Sectoarele au judecatorii.
Ultima modificare: Miercuri, 21 Decembrie 2011
Laura Ciobeica, moderator
La momentul inregistrarii la tribunal se va semna cererea de inregistrare, semnatura aceea reprezentand specimenul. De asemenea, dupa terminarea procedurilor de inscriere in reg. trad. la tribunal si infiintarea PFA puteti depune la diversi notari copii de pe documentele care va atesta autorizarea + specimenul de semnatura (semnatura pe care o veti folosi la certificarea traducerilor).
Pentru Tribunalul Bucuresti (B-dul Unirii), traducatorii trebuie sa se prezinte la camera 146, etajul 1, cu autorizatia + copie, CI + copie si stampila (pe ştampilă este bine sa fie trecute următoarele: numele, traducător şi interpret autorizat lb…, Aut.nr., data, Elib. de MJ, nume oraş-Romania).
In urma completarii cererii care va contine urmatoarele date: Domnule preşedinte, subsemnatul XY, domiciliat în…., în calitate de traducător şi interpret pentru limba-limbile…, autorizatie nr…. din data… emisă de Ministerul Justiţiei solicit înregistrarea în Registrul Traducătorilor Autorizaţi al Tribunalului… (puneti numele localităţii) veti primi o adeverinta ce se elibereaza in circa 10 zile.
Cu adeverinta si stampila si cu CIF-ul obtinut dupa inregistrarea la Adm. Fin. de sector va prezentati la departamentul contabil (in Tribunal la et. 5 cred...) pentru semnarea contractului de colaborare in baza caruie veti fi platit cand veti presta servicii de traduceri la solicitarea instantelor.
www.avocatnet.ro/content/for...
Alte detalii:
www.avocatnet.ro/content/for...
www.avocatnet.ro/content/for...
www.avocatnet.ro/content/for...
Succes in activitate!
L.C.
Ultima modificare: Luni, 8 August 2011
Laura Ciobeica, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Inregistrare tribunal ca traducator autorizat, domiciliu flotant nanelena nanelena Buna ziua, In iunie urmeaza sa obtin autorizatia de traducator stiu ca dupa acest pas trebuie sa merg la tribunalul din raza de domiciuliu. Nu sunt ... (vezi toată discuția)
Traducãtor autorizat - înregistrare tardivã la tribunal paulapopescu paulapopescu Buna ziua. Sunt traducator autorizat din 2003 si nu sunt inregistrata la niciun tribunal, la data respectiva, dupa cat stiu eu, nu era necesar. Stiti cumva ... (vezi toată discuția)
Autorizaþie de traducãtor obþinutã în 2005. ce trebuie fãcut pentru a funcþiona legal? ioana_7_fr ioana_7_fr Buna ziua! Sunt traducator autorizat din 2005,cand am obtinut autorizatia de traducator de la Mnisterul de Justitie.M-am inregistrat la Finante si in fiecare ... (vezi toată discuția)