avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1687 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... elemente constitutive inselaciune (cod penal)?
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

elemente constitutive inselaciune (cod penal)?

Sunt studenta la medicina,proprietara unei motociclete yamaha r1 2007 cu care fratele meu a fost implicat intr un accident de circulatie,vina fiind 100% a soferului masinii care l a lovit pe strada.In solutionarea dosarului de dauna (totala )deviz de reparatie yamaha 61 000 lei,pret de nou conform atestat yamaha romania 13713 euro si nr de km parcursi 16100,asigurarea a platit doar 22154 lei.Au pus la dosar un document cu un pret de nou 12500 de euro,ceea ce nu e conform cu realitatea(detin atestat cu pretul de la yamaha,13713 euro),si 100 000 km,iarasi neadevarat si verificabil.Reprezinta asta inselaciune?pot depune plangere penala?ce sanse sunt ca procurorul sa dea neinceperea urmaririi penale?
Ultima modificare: Sâmbătă, 3 Septembrie 2011
coppola, utilizator
Cel mai recent răspuns: coppola , utilizator 20:09, 3 Septembrie 2011
Alimanescu George a scris:

Infractiunea ar putea fi de fals, nu de inselaciune.