avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 456 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Cazier juridic
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Cazier juridic

Buna seara! In primul rand vreau sa zic ca sunt incepator in ceea ce priveste acest site, dar as avea o nelamurire daca ma puteti ajuta in acest fel.
Acum 2 saptamani, am gasit un telefon mobil pe strada, pe care mi l-am insusit in mod personal. Am pus cartela mea proprie si am inceput sa-l folosesc in scopuri personale : am ascultat muzica la el, am vorbit si am dat mesaje. Insa azi am fost contactata de la ipj cum ca a fost facuta o plangere pe numele meu. M-am prezentat si mi s-a spus ca telefonul a fost declarat furat, eu nestiind acest lucru din momentul in care l-am gasit pe strada si in plina zi.
Am dat o declaratie conform careia am gasit telefonul si ca regret faptul ca mi l-am insusit.
Mi s-a mai spus ca persoana care l-a pierdut nu va avea nicio pretentie la mine, dorind doar telefonul.
Intrebarea mea este in felul urmator: acest lucru ce EFECT poate avea asupra CAZIERULUI MEU JURIDIC, avand in vedere faptul ca eu in acelasi timp sunt inscris la o scoala de soferi?
Va rog tare mult sa ma ajutati, daca aveti cum!
Cel mai recent răspuns: Ang21 , utilizator 22:40, 3 Septembrie 2011
nu are legatura cu scoala de soferi. doar daca era vb de o infractiune cf legii circulatiei, avea.
in legatura cu fapta asta ( insusirea bunului gasit ), ar trebui daca veti mai fi chemat pt declaratii sa mergeti insotit de un avocat
Dar de exemplu, daca mi s-a spus ca partea vatamata doreste telefonul si ca nu are nicio pretentie din partea mea, cum credeti ca ar trebui sa procedez? Eventual, mi s-a mai spus ca voi fi contactata in caz ca va mai fi nevoie de ceva...
De exemplu credeti ca voi fi obligata sa platesc o amenda sau altceva, pentru ca mi-am insusit acel bun? sau credeti ca va ramane la latitudinea partii vatamate?