avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 198 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Somaj?
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Somaj?

Am termint liceul in vara iar ''doamnele'' de la secretariat mi-au spus ca nu-mi pot elibera diplomele deoarece sunt printre multii elevi picatii la matematica, urmand ca acestea sa ne fie inmanate dupa cea de-a doua sesiune a examenului de bacalureat. Zilele trecute am aflat ca pentru indemnizatia de somaj trebuia sa depun dosarul in maxim 60 de la absolvire? De la ce data mai exact? Va rog sa-mi raspunde-ti sa stiu daca mai pot face ceva sau nu! :((
Cel mai recent răspuns: AnDr3eA7 , utilizator 15:27, 12 Septembrie 2011
1. Secretariatul scolii vorbeste din auzite, nu dupa lege.
2. Daca ati absolvit liceul (dar nu ati luat exemanul de bacalaureat) trebuia sa va elibereze o adeverinta ca sunteti absolvent de la data de... si o depuneati la Agentia de Somaj pentru a primi indemnizatia aferenta.
3. Daca nu v-ati inregistrat la Agentia de Somaj in termen de 60 de zile de la data absolvirii (inscrisa in adeverinta) nu mai puteti beneficia deindemnizatie de somaj.
4. Incercati la Agentia de Somaj poate au alte instructiuni pe care nu le stiu eu.
Multumesc!
Singurul lucru pe care cred ca-l mai pot face acolo este sa-mi depun o cerere de angajare, poate gasesc ceva disponibil.....

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Somaj dupa absolvirea liceului a_li_na a_li_na Buna ziua, dupa cate zile pot depune dosarul pentru somaj dupa absolvirea liceului? (vezi toată discuția)
Somaj dupa terminarea liceului adrianabv adrianabv buna ziua! am absolvit liceul anul acesta (fara diploma de bacalaureat) si am intarziat cu depunerea dosarului pentru somaj. Asta inseamna ca eu nu mai pot ... (vezi toată discuția)