avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 243 soluții astăzi

Conferință avocatnet.ro: Avalanșă de modificări în Codul muncii - analize și detalieri. Tot ce trebuie să știe angajatorii pentru conformare la noua legislație. Rezervă loc și participă → 

Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Valabilitatea unei adrese emise de primarie
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Valabilitatea unei adrese emise de primarie

Urmare a unei cereri adresata de mine primariei, respectiv compartimentului de aplicare a legilor fondului funciar din primarie, am primit o adresa de raspuns unde in josul paginii este aratat de cine este redactata si semnat de acesta persoana si verificata de sef serviciu si semnata si de acesta persoana si este aplicata si o stampila, problema mea este ca instanta nu considera aceasta adresa valabila, cine ar fi trebuit sa semneze aceasta adresa pentru ca instanta sa o considere oficiala? Pe adresa ar trebui sa existe semnatura primarului, a secretarului primariei, cine semneaza in mod oficial astfel de raspunsuri ? Cei care au semnat nu au aceasta competenta?
Va multumesc !
Cel mai recent răspuns: nutica , utilizator 19:27, 1 Octombrie 2011
Poate instanta a considerat ca acea adresa nu este valabila deoarece nu corespunde cu ceeace a cerut judecatorul. Din aceasta cauza solicitati ca prin instanta, sa se faca , catre Primarie, aceasta cerere-astfel instanta va spune ce doreste de fapt.sa afle de la Primarie.
Poate adresa adusa de d-voastra, semnata in mod legal, nu raspunde intrebarii puse de catre instanta si din aceasta cauza nu o considera valabila., nu pentruca nu este semnata legal.
Multumesc de raspuns.
Este posibil ca instanta sa considere ca nu s-a respectat OG 33/2002:
Art. 4. - (1) Autorităţile publice centrale şi locale care eliberează certificate şi adeverinţe vor reţine copii de pe documentele eliberate.
(2) Certificatele şi adeverinţele eliberate sunt semnate de către conducătorul autorităţii publice centrale sau locale sau de către împuterniciţii acestuia, după care se va aplica ştampila instituţiei.

Cum serviciul fond funciar nu este descentralizat (gen DGASPC - asistenta sociala), eu consider ca pe adeverinta trebuia sa figureze si numele si calitatea primarului (fie cu semnatura dansului, fie a unui imputernicit).
Ultima modificare: Sâmbătă, 1 Octombrie 2011
Kyandra, moderator
In incheierea de sedinta cand instanta a considerat respectiva adresa ca nu este valabila, a scris si de ce.Cereti dosarul de la arhiva judecatoriei si cititi acolo motivarea judecatorului cu privire la acea adresa(d-voastra sau avocatul d-voastra).
Multumesc mult!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Incendiu casa pe hotar manuelab manuelab Buna ziua, Am casa contruita pe hotar, cu acte in regula: autorizatii, cadastru, etc. Vecinul meu a construit anexe pe tot peretele casei mele, fara ... (vezi toată discuția)
Depunere cerere de intervenţie într-un dosar elenagabi elenagabi Buna ziua, vă rog mult să mă ajutaţi cu un răspuns la următoarea întrebare. O persoană a dat în judecată Comisia locală şi Comisia judeţeană de ... (vezi toată discuția)
Poate un avocat sã semneze în numele meu? nu existã contract de reprezentare mmarianman mmarianman buna ziua. poate un avocat sa semneze in numele meu, fara a avea nici macar un contract de asistenta juridica incheiat intre noi doi????? si in ce conditii ar ... (vezi toată discuția)