avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 299 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Ajutor pentru incalzire
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Ajutor pentru incalzire

Bursa de merit pt studenti, mai trebuie declarata ca venit, in dosarul pt subventie incalzire?
Cel mai recent răspuns: elga50 , moderator 19:58, 30 Octombrie 2012
Conform legii ori ce venit va fii declarat.
@ ogra

Bursa de merit nu trebuie declarata in dosarul pt subventie incalazire. E meritul studentului .La ce lege va referiti? Din criza de timp imi pare rau ca v-am atentionat abia acum.
Ultima modificare: Marți, 1 Noiembrie 2011
ContSters122354, utilizator
Am inteles ca daca sunt student si primesc bursa de merit, neavand alte venituri, si stau singur in garsoniera pe care o detin primesc reducere de caldura 100% ?
Nu!
Dv. sunteti o persoana care ar primi ajutor de caldura ca orice alta persoana indreptatita pentru acesta. Nu conteaza statutul de student.

Luati legatura cu administratorul sa va puna la dispozitie, atunci cand va primi, un formular pentru declaratie pe proprie raspundere, cu conditia sa indepliniti conditiile impuse in OUG.
Eu am precizat faptul ca sunt student pentru a evdentia ca nu am venituri. Ajutorul acesta se acorda in baza unor grile de incadrare, intrebarea mea era: in ce grila ma incadrez daca singura mea sursa de venit este aceasta bursa de merit? 0-155 lei unde ajutorul este de 100% sau alta grila unde ajutorul este mai mic

Alte discuții în legătură

Ajutor incalzire ContSters122354 ContSters122354 am o nelamurire persoanele singure ale caror venituri se situeaza in limitele prevazute - de ajutor pt incalzire, 615 lei/membru familie nu stiu ... (vezi toată discuția)