Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
aici chiar nu aveti dreptate ... tine de atributiile administratorului sa sesizeze defectiunile si sa contacteze firme pentru reparatiile aparute, pentru ca pentru asta este platit.nu doar sa intocmeasca niste tabele si sa incaseze banii si comisioanele. robinetul trebuia inchis de urgenta, nu sa stea 2 zile pina reclama vreun locatar defectiunea. daca nu tine robinetul, adminstratorul este vinovat de acest lucru. el trebuia sa stie ca acel robinet este nefunctional (si sigur stia acest lucru de mai multa vreme) si sa ia masuri pentru inlocuirea lui. sa presupunem ca este robinetul stricat ... trebuia sa inchida apa pe toata scara si sa remedieze de urgenta problemele (spartura + robinetul de inlocuit).
Si daca nu tine robinetul?....Sa plateasca administratorul, ca in atriburiile lui de serviciu sta si verificarea zilnica a robinetilor din subsol. La puscarie cu administratorii neglijenti si furaciosi...n-au ce cauta intre oameni cinstiti si corecti!!!!
~ final discuție ~