avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 212 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Rog formula de calcul a orelor suplimentare neplatite ...
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Rog formula de calcul a orelor suplimentare neplatite si ce taxe cuprinde suma de platit.

Buna ziua, v-as ruga frumos, sa ma ajutati sa calculez plata orelor suplimentare efectuate de mine si nerecompensate corespunzator legii de catre fostul angajator. Mentionez ca, sunt asistenta medicala, am o vechime de 17 ani in sanatate, am avut un salar de incadrare de 1245 lei si am acumulat 290 ore suplimentare dintre care jumatate sunt si ore de sarbatori legale (sambete si duminici). Un calcul corect si - in litera legii - de la dv-stra, imi este util si necesar, deoarece doresc o recompensare corecta si legala ptr munca mea. Inainte de a-mi raspunde trebuie sa aveti in vedere ca nu mai sunt angajata-salariat a institutiei respective .Deci la suma rezultata,in afara de impozitul aferent pe venit, ce taxe se mai percep, tinand cont ca: sanatatea,somajul,pensia, etc.au fost retinute deja in fiecare luna pe statul de plata cand eram inca angajata lor. Va multumesc mult!

Ultima modificare: Duminică, 30 Octombrie 2011
dscalin, utilizator
Cel mai recent răspuns: dscalin , utilizator 17:13, 31 Octombrie 2011
1. Pentru obtinerea drepturilor salariale neachitate va trebui sa deschideti actiune in instanta impotriva fostului angajator.

2.Puteti solicita o expertiza de specialitate pt. calcularea exacta a sumei ce vi se cuvine.

3.Suma pe care o veti primi va fi suma neta,adica aceea rezultata din brut din care se vor scadea contributiile individuale ,respectiv somaj,sanatate,pensii si impozitul pe salariu.Cand primeati salariul lunar cotizati pt. sumele care vi se plateau,cum aceste ore suplimentare nu erau platite,ele nu erau impozitate.