Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am inteles ca ne trebuie registre gen:
- Un registru de încasări şi plăţi (cod 14-1-1/b);
- Un registru inventar (cod 14-1-2/a)
Daca stie cineva de unde le pot procura pentru ca am fost pe langa Finante Galati si aveau fara cod, iar in restul orasului nu aveau decat pentru firme.
La fel si chitantierele, au si ele un regim special? Stiu doar ca le pot comanda numai dupa ce primesc Codul Fiscal.
Buna ziua! As avea si eu o intrebare si anume daca stie cineva de ce anume este nevoie in scopul procurarii unui delegatier si a unui caiet de contracte de la Barou pentru un stagiar.In contr. de colaborare este mentionat faptul ca av. coordonatr de stagiu permite av. stagiar sa aiba clientela proprie.
Va multumesc.
Si eu as avea o nelamurire in legatura cu registrul inventar. Orice obiect pe care il decontezi pentru ca e o cheltuiala profesionala trebuie trecut in registru? Si ma refer la stampila, roba, carti, etc.
Buna seara ! De ceva timp, chitantierele si facturierele se pot numerota chiar de catre cel care le foloseste, in acest sens existand un act normativ, deci ele pot fi cumparate netipizate, urmand a fi completate, inseriate si numerotate.
In sfarsit mi-am luat si eu Codul Fiscal, tot de la Finante am cumparat registru jurnal încasări şi plăţi (cod 14-1-1/b)
si registru inventar (cod 14-1-2/a), urmeaza sa le duc la inregistrare acuma, nu am vrut in aceeasi zi ca sunt din alt oras asa ca acuma pot face de acasa. In plus mi-am mai luat de la Barou Contract de asistență juridică și
Împuternicire avocațială. Mai am de luat registru unic de control, facturier si chitantier, acuma mai am de imprimat
REGISTRU DE ÎNREGISTRARE a actelor juridice atestate de avocat conform articolului 3 din Legea nr. 51/1995 tabel facut in Word, stie cineva la subsol ce se trece? Stiam ca numarul paginii, daca mai stie cineva ce mai trebuie va rog sa imi spuneti. Mai intreb si eu de luni la Finante cum se snuruieste si stampileaza acest registru de inregistrare, iar in rest mai vedem.
Asa este . nu sunt formularele tiparite conform prevederilor din statut asa cum au fost concepute si solicitate dupa ultima modificare/completare. Eu am procedat mai simplu am vazut ce trebuie si conform statutului am conceput pe calculator formularele statutare , apoi le-am listat, inregistrat in registrul de intrare iesire documente care trebuie sa il detina orice avocat. pentru relatii puteti sa ma contactati la adresa "camajev_ro@yahoo.com" si pote va voi ajuta cu ce am eu in format electronic.