avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 455 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Pensie de invaliditate
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Pensie de invaliditate

Buna ziua
Sunt pensionata medical si pe decizia de pensionare la mentiuni am "lunile 9,11-2002; 3,5,12-2004; 11-2007; 12-2008; nu s-au valorificat, nu figureaza cu declaratii CAS inregistrate.(in total sunt 7 luni) As dori daca se poate sa ma lamureasca cineva daca reprezinta foarte mult aceste 7 luni de oarece sunt pensionata de 2 ani si angajatorul nu mi-a rezolvat aceasta problema. Ce sa fac ? si asa am pensie f mica 518 , iar diagnosticul nu e prea bun cancer la colul uterin operat.
Multumesc anticipat.

Citeste mai mult: www.avocatnet.ro/content/uti...
Cel mai recent răspuns: Carp Mircea , utilizator 19:00, 11 Noiembrie 2011
Multumesc foarte mult pentru raspuns.
Avand in vedere ca este vorba de o asa amica diferenta cred ca o sa renunt la ideea de a mai obtine dovada platii de la angajator,. Doar o lamurire as mai vrea aceste luni sunt trecute la vechime ?
buna ziua
as dori sa stiu daca este normal sa am o pensie de 42 ron la o vechime de 7 ani si 8 luni dar nu stiu din ce motiv cei de la casa de pensii au trecut numai 6 ani si 7 luni cu nr total realizate 1,98117 si un punctaj mediu anual de 0,05660.Precizez ca aveam 27 ani si 9 luni si mi s-a dat gradul 3
Ultima modificare: Vineri, 11 Noiembrie 2011
angel21sv, utilizator
Acele luni au fost acoperite de stagiul potential.La determinarea punctajului mediu anual in 29/12/2009 s-a utilizat un stagiu complet de cotizare de 30 de ani,deoarece v-ati deschis drepturile pe legea 19/2000.La trecerea la limita de varsta se va utiliza un stagiu complet de 31 de ani si 7 luni,potrivit legii 263/2010..Deci punctajul mediu anual ar putea sa scada.Veti ramane cu punctajul mediu anual de acum de 0,70650(aproximativ).

Legea 263/2010