avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 382 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Vreau sa vand programe facute de mine
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Vreau sa vand programe facute de mine

Buna. Sunt un programator din Romania si as dorii sa imi vand produsele pe internet. As avea nevoie de niste informatii daca ma poate ajuta cineva. Am fost la mai multi avocati si juristi dar nimeni nu mi-a putut da un raspuns concret ce si cum trebuie sa fac sa fie legal.
Situatia este in felul urmator.
-Eu creez un program pe care vreau sa il vand pe internet.
-Targetul de vanzare este fi in SUA si alte tari straine.
-Procesorul de plata ar fi serviciul Paypal(valuta lor este in EURO si USD)

Intrebarea mea este ce trebuie sa fac sa fiu 100% in legalitate.
Ultima modificare: Luni, 5 Decembrie 2011
Lorant, utilizator
Cel mai recent răspuns: Lilicaa , utilizator 16:19, 6 Ianuarie 2012
Dragos Negoitescu a scris:

Oricum vei factura cu TVA, asa ca este mai rentabil sa te declari platitor de TVA; mai ales daca vei vinde preponderent catre persoane fizice straine.

Asta ar fi un fel de... platesti cat vrei, dar adauga 24%. De ce este mai rentabil pentru un mic business care pleaca de la zero, bazat pe comert electronic, sa se inregistreze ca platitor de TVA?

@Lorant: de ce v-ati decis pentru nagware?
Inregistrarea ca platitor de TVA are urmatoarele avantaje:
- poate si el sa deduca TVA la randul lui, din achizitiile pe care le face.
- daca vinde catre persoane juridice din UE, pletitori de TVA la randul lor, va factura fara TVA (taxare inversa).
Dragos Negoitescu a scris:

Inregistrarea ca platitor de TVA are urmatoarele avantaje:
- poate si el sa deduca TVA la randul lui, din achizitiile pe care le face.

Pai nu prea face. Pentru a sta 10 ore pe scaun si a scrie cod nu faci achizitii de materie prima ca in cazul unui business traditional, ci te folosesti de ce ai in dotare: neuroni, sinapse & alike.