Salutari..va rog sa-mi spuneti daca am vreo sansa sa contest un pv intocmit pentru ca nu aveam actele la mine ? in fapt in seara de 17 dec 2011 pe un drum comunal in hoghilag-sibiu am fost oprita(sunt studenta-21 de ani si nu am venituri) de un agent care ulterior am aflat ca era de la politia rurala medias(?) caruia nu am putut sa-i prezint actele uitate acasa...desi mi-am declarat cu onestitate identitatea, drept urmare, la verificarea facuta de politist mi-au fost gasite atat datele mele cat si ale masinii, toate ok, si desi l-am rugat insistent pe acesta sa-mi permita sa sun acasa pentru a putea sa-mi fie aduse la locul unde eram oprit, cca 3 km de domiciliu, acesta nu a fost de acord si mi-a intocmit pv conform hg 1391 art 141/1 sanctionat de og 195 art 101/1/18 cu 6 pct amenda respectiv 402 lei(201 lei in 48 h). Va intreb ce sanse am sa contest in instata pv. odata semnat(presiune psihica facuat asupra mea-singura in masina si fara experienta), care este termenul limita de depunere a contastatiei avand in vedere ca era sambata la ora 20 si daca odata actiunea declansata in instanta si solutionata in defavoarea mea ma va obliga sa platesc 402 lei( deci fara jumatate din minim)..? va rog rasp urgent !!! mii de multumiri
1.Daca nu exista incalcari ale prevederilor OG.nr.2/2001 , sansele dvs sunt reduse.
2.Incercati sa formulati plangere contraventionala la instanta competenta teritorial locului constararii contraventiei , in temenul legal de 15 zile de la semnarea/primirea la domiciliu a procesului verbal de contraventie , solicitand instantei inloocuirea masurii amenzii contraventionale cu cea a avertismentului , motivand cererea cu situatia dvs. sociala si financiara si prin faptul ca va aflati la prima abatere de acest fel.
Hotararea ramane la latitudinea magistratului.
Succes !