avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 579 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Plata cu Card prin internet
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Plata cu Card prin internet

Buna seara,

Va rog, sa ma ajutati cu un raspuns la urmatoarea situatie:

Am o mica agentie de turism , prin care pot emite si bilete de avion,plata putand fi incasata la aparatul POS fara prezenta cardului.La inceputul lunii am primit o cerere pt. un bilet de avion de la un cetatean canadian, care a platit valoarea biletului cu formular de autorizatie , fara prezenta cardului. . In momentul in care am fost contactati ptr. rezervarea biletului, deoarece plata a fost facuta cu un card neprezent, am telefonat bancii cu care lucrez si i-am cerut angajatului de la departamentul plati prin POS sa-mi spuna daca in cazul in care cardul era fals , eu as avea vre-o culpa.Acesta mi-a spus ca, daca banii intra in cont in 48 de ore de la momentul efectuarii tranzactiei , eu pot emite biletul si nu as avea nici o vina daca cardul este fraudat. Am mai emis inca 3 bilete de avion , ptr. o familie canadiana,am primit de la client copia cardului,copia pasaportului propietarului cardului si autorizatia de plata ,cu semnatura conforma cardului,adica toate actele pe care eu trebuia sa le solicit. Plata ptr. aceste bilete facandu-se in acelasi mod, asteptand tot 48 de ore ptr. incasarea banilor , dupa care am emis biletele si am platit furnizorul.
Spre surprinderea mea, azi dupa 12 zile de la efectuarea primei tranzactiei , dupa incasarea banilor,dupa plata comisioanelor bancare si a furnizorului de bilete , am primit un tel. de la dep. fraude al bancii in care ma anuntau ca acele carduri folosite ar putea fi considerate fraudate si ma sfatuiesc rambursarea banilor catre bancile emitente ale cardurilor.
Eu am explicat modul prin care s-a facut tranzactia, cum inainte de a efectua prima tranzactie am sunat banca si am cerul informatii celor de la departamentul plati POS.
Banca in acest moment mi-a blocat conturile, drept urmare activitatea imi este blocata pana se primeste un raspuns de la banca emitenta a cardurilor.Banii incasati eu i-am platit furnizorului de bilete si nu am de unde sa-i rambursez.
Intrebarea mea este : Este legal ca banca sa-mi blocheze conturile si sa ma oblige la rambursarea sumelor incasate fara o hotarare judecatoreasca????.....avand in vedere ca eu nu am cum sa verific un card daca este fraudat sau nu, numai daca in momentul efectuari tranzactiei banca repinge cardul,lucru ce nu s-a intamplat in cazul meu.
Ce pot face ca banca sa-mi deblocheze conturile si banii cat mai repede???? In acest caz banca cu care lucrez nu are nici o responsabilitate, avand in vedere ca a acceptat tranzactia, si a asteptat 12 zile ??? Care este vina mea daca tranzactia mi-a fost autorizata de catre banca?????#-o
Va multumesc ptr. raspuns.
Cel mai recent răspuns: CONSULTING TRADUCERI JURIDICE 0735643109 , Traducator autorizat 03:22, 20 Decembrie 2011
dvs nu aveti nici o vina, oricum exista si o inregistrare telefonica a bancii pe care o puteti solicita in care va spunea ca nu este nicio problema, acum fiind vb de o frauda a pers resp conturile vi le-au blocat ptr solutionarea problemei insa dvs vi se aduce un prejudiciu si numai prin instanta vad eu a se rezolva situatia asta, incercati totusi sa mai vb cu ei poate reusiti pe cale amiabila

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Frauda bancara razvancrg razvancrg Buna ziua, Am fost vitima unei fraude bancare pe data de 25.07.2015, din contul meu s-au facut 5 tranzactii online catre UK, in valoare totala de 4700 lei, ... (vezi toată discuția)
Plati card mutzunake mutzunake Buna Ziua, Am un card de debit pe firma , cu care platesc diverse cumparaturi , gen Billa, Selgros , masa servita . La fiecare plata cu cardul pe langa ... (vezi toată discuția)