avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 624 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Concediu si indemnizatie de maternitate - cabinet ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Concediu si indemnizatie de maternitate - cabinet medical individual

Buna ziua , as dori va rog un raspuns la intrebarea mea. Sunt medic de familie la cabinet medical individual ca persoana fizica autorizata , in relatie contractuala cu casa de asigurari. Din data de 1 mai 2012 voi intra in concediu maternal ( cele 126 de zile) .Intrebarea mea este daca in timpul acestul concediu (cele 126 de zile ) am voie sa obtin venituri impozabile , adica cabinetul meu nu isi va suspenda activitatea , va fi un alt medic inlocuitor pe aceasta perioada pe care il voi angaja cu contract de munca .Venitul cabinetului va fi in contul meu sau nu? multumesc .
Cel mai recent răspuns: adelanaghi , utilizator 19:15, 28 Aprilie 2012
cabinetul este diferit de dvs. ca persoana, de aceea aveti cod de identificare fiscal. prin urmare activitatea nu este suspendata decat daca doriti acest lucru si sunteti singura care desfasoara activitatea.
va fi in contul cabinetului nu al dvs. personal. sunt conturi distincte. in nici un caz nu primiti indemnizatia cic e acelasi cont !
Doaaammneee ... Indemnizatia (126 zile) o primiti in contul cabinetului individual, nu al dvoastra personal.
Veniturile obtinute de CMI se fac pe baza CNPul de persoana fizica.
CIFul este pentru contributiile pt salarii ale eventualilor angajati sau pentru TVA (dar nu e cazul la dvoastra ca sunteti scutiti), .. insa atetie!!! ...nu stiu daca puteti angaja la CMI ...tot medic (ca si dvoastra) sau doar personal auxiliar (femeie serviciu, asistenta etc) ...
Va recomand sa nu va pripiti si sa mai cercetati (timp este)
adelanaghi a scris: