Ce parere aveti:
pot exista, la nivelul unui singur angajator, doua regulamente interne
(spre exemplu, in cazul in care are sedii secundare cu specific diferit, sau in cazul in care relatiile de munca sunt diferite esential pentru personalul muncitor fata de cel tehnic).
Multumesc!
Este greu de crezut ca directia muncii va aviza in anexa dou RI la acelasi CCM.
Nu vad care ar fi marele secret din regulamentul TESA si care sa nu-l cunoasca " micutul muncitor"
Eu nu vad de ce trebuie sa fie doua regulamente. In asemenea situatii (asa cum le-a descris "smeagul") eu am facut un singur regulament unde am introdus toate elementele pentru toate meseriile si functiile.
Un angajator mare, cu sute de salariati, cu un singur sediu, credeti ca are regulamente separate?
Avand mai multe regulemente in aceeasi unitate s-ar putea ca la un moment dat sa te incurci in ele si sa nu stii pe care sa il aplici.
Va multumesc mult pentru interes si raspunsuri! =D>
Mi-ati oferit unele contra-argumente la care nu m-as fi gandit: caracterul discriminatoriu, avizarea la ITM, incurcarea in aplicarea lor. Argumentul lui bibipopescu (existenta a doua coduri ale muncii, sau, de ce nu, mai multe) este foarte oportun=D>
p.s. nu doreste nimeni sa ascunda nimic de "micutul muncitor", si nici de "unii ochi".
Inmanand insa unui muncitor la angajare RI, l-am vazut poticnindu-se inutil la unele aspecte stufoase ce tineau de TESA (cred ca la obligatia de confidentialitate).
De aici mi-am pus o problema teoretica cum se pot simplifica lucrurile pe viitor, si mi-a venit, printre altele, ideea cu 2 regulamente. V-am consultat pentru ca am primit intotdeauna raspunsuri pertinente pe acest forum.
Regulament intern
miha_mimi
Va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi.
1. firma la care lucrez a fost vanduta acum cateva luni. Noii patroni ne-au trimis un nou regulament intern pe care ne ... (vezi toată discuția)