va multumescpt raspuns.un manager bun ar trebui sa aiba idee despre tot ce fac angajatii lui..desigur ca treaba asta va fi facuta de un contabil,dar e bine sa stiu si eu procedura.faptul ca am achitat tva-ul in vama
cand completez factura pt beneficiar ce tva pun in rubrica de tva?cel pe care l-am platit in vama?
va multumesc.
pt produsul pe care il ofer clientului nu inseamna ca pretul are si tva inclus?
cand completez factura pt beneficiar ce tva pun in rubrica de tva?cel pe care l-am platit in vama?
versatill a scris:
va multumescpt raspuns.un manager bun ar trebui sa aiba idee despre tot ce fac angajatii lui..desigur ca treaba asta va fi facuta de un contabil,dar e bine sa stiu si eu procedura.faptul ca am achitat tva-ul in vama
cand completez factura pt beneficiar ce tva pun in rubrica de tva?cel pe care l-am platit in vama?
va multumesc.
Fa intai cursuri de contabilitate si apoi sa verifici un contabil.
in firma mea fac tot ce cred eu de cuviinta..nu vad unde e problema ta in verificarile mele..probabil ca numai pe tine te-au mintit ca trebuie sa absolvi ATF ca sa vezi si sa judeci o piesa de teatru..acum va lasa si pe voi astia frustrati sa scrieti pe forum?maine poimaine va va da voie sa umblati fara zgarda..
salut..as vrea sa stiu daca imi poate da cineva un sfat pt situatia in care vreau sa import bunuri din afara UE..sa zicem ca exista taxe vamale de 10 %,un pret P in vama care include transportul,un TVA de 19% si un comision al meu de 50 %..cum calculez exact pretul pe care il ofer clientului?
daca clientul meu e magazin si revinde marfa ii dau pretul cu tva sau fara?
exista o diferenta de tva pe care eu trebuie sa o returnez la stat cand primesc banii de la client?cum se obtine ea?
va multumesc
~ final discuție ~