Cum pot deveni administrator de bloc daca sunt profesor angajat pe perioada nedeterminata ,si am terminat si un master de Sisteme informatice contabile
Trebuie sa urmati cursurile de specializare pentru aceasta meserie: administrator imobile.
Gasiti pe net mai multe scoli care pot sa sustina acest curs, inclusiv cele 2 federatii nationale ale asociatiilor.
Absolviti cursul, si depuneti dosarul la primarie, serviciul specializat pentru relatia cu asociatiile, si sustineti examenul de atestat.
@dyma,
In momentul in care initiezi o discutie, incearca sa-i dai un titlu semnificativ. In cazul de fata se putea folosi: Cum pot devni administrator de imobile, etc., insa te-ai oprit, nefericit la a repeta ID-ul de user. Ideea este ca daca si pe alt user l-ar interesa aceasta chestiune, cand dai o cautare specializata, motorul de cautare iti ofera topic-uri gata discutate, evident cu raspunsul care te intereseaza...
In sfarsit, pentru a deveni administrator de imobile, trebuie sa fii o persoana integra, sanatoasa (la minte si la trup), fara cazier fiscal sau judiciar, ca studii, cel putin medii (daca sunt de specialitate, cu atat mai bine. Apoi trebuie sa urmezi si sa absolvi un curs specializat pentru calificarea in meseria de administrator de imobile, apoi sa mai dai un examen la consiliul local din localitate, pentru a obtine atestatul autoritatii publice locale.
Sunt impresionat de vointa dvs. de a deveni administrator de imobile, probabil pentru completarea veniturilor. Nu este usor, dar nici extrem de greu. Este necesar sa cunoasteti la perfectie legislatia specifica, sa aveti o buna comportare in relatiile cu sefii directi si mai ales cu proprietarii. Tineti legatura cu forumul, pentru ca aveti multe de invatat de la noi.
Succes!