Buna ziua,
La inceputul lunii ianuarie am fost contactat telefonic de o angajata a firmei de cablu la care sunt abonat [Editat - pe forum nu este permisa folosirea numelor de persoane juridice sau fizice. Va multumesc pentru intelegere], anuntandu-ma ca incepand cu data de 15 ianuarie Pachetul Cinestar va fi scos din grila si, drept compensatie, am fost invitat sa aleg una din multiplele variante oferite. Am ales HBO Duo si am fost asigurat ca nu ma va costa nici un leu in plus la facturarile ulterioare. Pentru a fi sigur ca nu au facut vreo bulibaseala (am mai patit-o cu ei) am sunat si in zilele urmatoare, de doua ori, si am fost asigurat ca nu voi plati nimic in plus.
Acum, la primirea facturii, STUPOARE! Am de platit 16.2 lei in plus, iar pe langa pachetul HBO DUO m-am trezit si cu pachetul FilmBox, pe care nu numai ca nu l-am comandat dar nu a fost adus in nici o discutie purtata cu ei acest pachet.
Apelandu-i, am primit raspunsuri asemanatoare pumnilor lui Bute, numai bune sa te faca ko. :surrender:
Cica "in mod normal" trebuia ca acel pachet FilmBox sa inlocuiasca Cinestarul, ca HBO l-am primit la pret promotional de 50% (desi de la 14 lei la 8, cat e facturat, e ceva mai putin de jumatate, in orice matematica ai citi), ca "se pare" ca ar fi o greseala a celui care m-a contactat telefonic in ianuarie... bulshit!
Ok, sa lasam tampeniile lor... eu unul m-am lecuit de facut contracte la telefon.
Ce doresc?
In primul rand sa scap de ei!
Mai am pana in iunie contract dar ma intereseaza daca cu mizeria asta pot denunta contractul fara a plati penalizarile stipulate in el?
Pot apela la Protectia Consumatorului?
Am de gand ca maine sa depun cererea de reziliere (motivata cu cele ce am expus aici, mai sus) sa platesc factura chiar daca o consider o hotie pe fata si, din martie, sa nu mai platesc nimic.
Sunt pasibil de penalizarile prevazute in contract?
AM VREO SANSA DACA VOI ATACA IN INSTANTA ACESTE PENALIZARI?
Saltul de la 59.5 lei la 76.16 lei nu este colosal dar NU AM FOST DE ACORD CU EL, ba, mai mult, am insistat in mod repetat ca nu accept nici o majorare la factura.
Practicile acestea au devenit tot mai dese si cineva trebuie sa-i puna la punct.
Va multumesc anticipat si apreciez orice sfat.
Cel mai recent răspuns:
Dorel_Atelier , utilizator
14:03, 1 Aprilie 2012