Va rog sa imi spuneti daca ati intalnit situatia ca in cadrul unei incredintari directe la s-a facut comunicarea rezultatului ofertantilor unul dintre ei sa conteste ?
E reglementata undeva situatia de genul asta?
Se face o comisie interna ceva? si apoi te poate actiona in instanta???
Da, s-a primit o contestatie la noi (institutie publica) in care se mentioneaza ca nu i-au fost cerute toate informatiile necesare pentru oferta si de aici provine diferenta de pret ffff mica dintre ei si primul clasat.
Trebuie sa ii dati un raspuns.
Comunicati-i in mod scurt ca achizitia directa s-a facut in conformitate cu art.19 din OUG 34 si justificati cu urmatoarele.
In conformitate cu acest articol pentru achizitia directa singurul document necesar este documentul justificativ, care este reprezentat de contractul sau factura fiscala de la cel de la care ati cumparat.
In aceasta situatie, oferta contestatarului nu poate reprezenta nicio obligatie pentru dvs. de a achizitiona produsele lui, optiunea cumpararii apartinand in totalitate dvs.
Pe viitor, pentru a nu mai avea complicatii, in cazul achizitiilor directe nu este cazul sa mai comunicati celor de la care cereti oferte nimic altceva decat eventual un refuz politicos.