avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 628 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Nu am primit salariu pentru plata cu ora
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Nu am primit salariu pentru plata cu ora

Buna ziua,

Lucrez ca educatoare titulara la o gradinita de stat, cu program prelungit si am 2 norme(baza si plata cu ora).
In luna ianuarie 2012, datorita conditiilor meteorologice de iarna, in 2 zile din perioada 16-31.01.2012, la grupa la care predau au fost prezenti mai putin de 10 prescolari, insa eu mi-am desfasurat activitatea si am tinut cursuri 10 ore/zi, exact cat prevede planul de invatamant pentru cele 2 norme d educatoare.
In data de 10 februarie 2012, cand am primit fluturasul de salariu si am verificat soldul cardului de salariu am constatat ca la norma a II-a nu am primit remuneratie pentru cele 2 zile. In loc de 12 zile, respectiv 60 de ore am primit remuneratie numai pentru 10 zile, respectiv 50 ore la norma de plata cu ora.
Mai precizez urmatoarele:
Cand am cerut lamuriri doamnei contabil- in baza carei legi nu am primit salariu pentru cele 2 zile la plata cu ora-am primit urmatorul raspuns ,,Verifica legea nr.1/2011, art.63.’’
Extras din - Legea nr.1/2011 ART. 63
„ (1) În învăţământul preuniversitar, formaţiunile de studiu cuprind grupe, clase sau ani de
studiu, după cum urmează:
b) învăţământul preşcolar: grupa cuprinde în medie 15 preşcolari, dar nu mai puţin de 10 şi nu mai mult de 20;”
Nu specifica nimic despre numarul de copii prezenti, ci despre cati sunt inscrisi si vin pe parcursul anului scolar.
Mentionez ca grupa la care predau cuprinde 25 de prescolari inscrisi care frecventeaza gradinita inca de la inceputul anului scolar.