Explicatia faptului ca inca primiti facturi se gaseste la punctul 3.2. din contract. Dvs. trebuia sa trimiteti o notificare scrisa ca doriti incetarea contractului sau cu 30 de zile inainte de expirarea contractului sau oricand dupa acea data.
Fiindca nu nu ati anuntat in scris intentia de a rezilia contractul, acesta s-a prelungit automat, insa pentru ca nu ati mai beneficiat de nicio oferta din partea firmei il puteti rezilia oricand.
Veti mai plati o luna (dupa data inscrisa pe notificare) serviciile lor.
Cam asa ar trebui sa arate:
NOTIFICARE
Subsemnatul ………….. domiciliat in …….. str. .......... nr. ...., bl. ...., sc. ....., et. ...., ap. ....., prin prezenta va notific rezilierea contractului cu nr. ..... din data de .............
Data, semnatura
In legatura cu facturile venite dupa perioada contractuale nu pot sa apreciez daca aveti sanse sa scapati de plata lor.
Pentru asta trebuie sa le scrieti, sa solicitati anularea facturilor din motivele pe care le-ati scris aici si sa asteptati sa va raspunda.
Doar pe baza refuzului lor puteti face o reclamatie la Protectia Consumatorilor (banuiesc ca de-asta ati pus intrebarea dvs. aici): daca nu incercati sa rezolvati intai pe cale amiabila problemele dintre dvs. si firma, reclamatia nu va fi luata in considerare.