avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 850 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Contract firma cablu tv+telefon+internet
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Contract firma cablu tv+telefon+internet

Buna ziua!
Am si eu o problema cu o companie furnizoare de servicii cablu+telefon+internet, in data de 09.12.2011 mi/a expirat contractul de 2 ani cu dansii,am sunat in data de 03.11.2011 pt a inceta contractul m/i sa comunicat ca trebuie sa fac o cerere scrisa in data de 09.11.2011 pt inceta contractul totul ok pana aici dar serviciile mele nu functionau de mai bine de 6 luni telefonul ceva scurt circuit in cutiuta mica alba a lor iar antena dolce cred ca a suflat/o vantul si nu mai prindea semnal,m/am gandit ca daca ei nu doresc sa imi accepte cererea pt o diferenta de 6 zile am facut si eu o sesizare de deranjament pt telefon si dolce ,cea de telefon a fost rezolvata dupa aproximativ 3 zile,in schimb cea de dolce a ramas un mister.Precizez ca in data de 05.11.2011 am plecat din tara si a ramas tatal meu acasa telefonul era activar pe roaming (asta pt cazul in care ar fi sunat pt deranjamentul dolce).dupa toata perioada asta pana azi mie imi vin facturi de la ei ,ce as putea face pt a nu platii facturile venite dupa perioada contractuala?
Contractul a fost incheiat telefonic nu am cazut clauzele contractuale iar cerere de incetare nu am mai facut fiind plecat din tara.
Atasez cateceva din termeni si conditiile contractului
Art. 3. Durata contractului

3.1 Prezentul contract intra in vigoare la data semnarii sale de catre ambele parti si va fi valabil pana la data incetarii furnizarii tuturor Serviciilor comandate de catre Partener in baza acestuia.

3.2 Pentru fiecare Serviciu contractul va fi valabil pana la expirarea Periodei initiale aferente Serviciului respectiv si se va prelungi automat cu perioade succesive egale cu Perioada initiala, cu exceptia cazului in care o parte notifica
in scris celeilalte parti, cu minim 30 (treizeci) de zile inainte de expirarea Perioadei initiale, solicitarea de incetare a contractului cu privire la Serviciul respectiv.
Art. 5. Drepturile şi obligatiile firmei
5.2 [Firma] se obliga sa remedieze Deranjamentele aparute in reteaua sa astfel incat sa restabileasca furnizarea Serviciului afectat in maximum 24 (douazecisipatru) de ore de la data inregistrarii Deranjamentelor. Exceptie fac situatiile in care se prevede altfel in Anexe/Comenzi
Ultima modificare: Vineri, 2 Martie 2012
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 08:18, 2 Martie 2012
Buna,

Ce pot sa iti spun este ca NU telefonic se anuleaza contractele, anularea lor se face in momentul in care au trecut 30 de zile de la confirmarea telefonica si recuperare/predarea echipamenteleor ce au fost in custodie catre client,sper ca ti-am fost de folos,

Explicatia faptului ca inca primiti facturi se gaseste la punctul 3.2. din contract. Dvs. trebuia sa trimiteti o notificare scrisa ca doriti incetarea contractului sau cu 30 de zile inainte de expirarea contractului sau oricand dupa acea data.

Fiindca nu nu ati anuntat in scris intentia de a rezilia contractul, acesta s-a prelungit automat, insa pentru ca nu ati mai beneficiat de nicio oferta din partea firmei il puteti rezilia oricand.
Veti mai plati o luna (dupa data inscrisa pe notificare) serviciile lor.

Cam asa ar trebui sa arate:


NOTIFICARE
Subsemnatul ………….. domiciliat in …….. str. .......... nr. ...., bl. ...., sc. ....., et. ...., ap. ....., prin prezenta va notific rezilierea contractului cu nr. ..... din data de .............

Data, semnatura


In legatura cu facturile venite dupa perioada contractuale nu pot sa apreciez daca aveti sanse sa scapati de plata lor.
Pentru asta trebuie sa le scrieti, sa solicitati anularea facturilor din motivele pe care le-ati scris aici si sa asteptati sa va raspunda.

Doar pe baza refuzului lor puteti face o reclamatie la Protectia Consumatorilor (banuiesc ca de-asta ati pus intrebarea dvs. aici): daca nu incercati sa rezolvati intai pe cale amiabila problemele dintre dvs. si firma, reclamatia nu va fi luata in considerare.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Protectia consumatorului - contract cu tarife crescute luna de luna cucuvea cucuvea LA MULTI ANI buna ziua am avut un contract incheiat cu o firma care a expirat in 2010 nu stiu exact luna dar nu cred ca e inportant ca ei m_au contactat ... (vezi toată discuția)
Upc-ro refuza sa inchida contractul pentru furnizare servicii internet conform perioadei contractuale anaan2016 anaan2016 Buna Ziua, Perioada contractuala a expirat in Ianuarie 2016. Am depus notificare de reziliere cu 30 de zile inainte de expirarea perioadei contractuale, ... (vezi toată discuția)
Contract romtelecom pintter pintter Am folosit serviciile romelecom (telefonie+internet+televiziune) timp de patru ani. Facturile au fost platite la timp cu mici exceptii in acesti patru ani. ... (vezi toată discuția)