avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 759 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... ANPC - nu exista protectia consumatorului
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

ANPC - nu exista protectia consumatorului

Buna ziua ,

as dori ajutorul intr-o situatie legata de ANPC.
in data de 22 februarie am avut nevoie sa fac o plangere/ solicitare la ANPC.

am sunat de cel putin 10 ori la numerele de telefoane afisate in intervalul orar 11- 17 ( conform programului lor)

0800 080 999,
021 310 63 75,
021 9660 ,
0372 131 942,
am sunat inclusiv la Ilfov, la 021 315 03 55 , fiindca eram curioasa sa vad daca raspunde cineva.
am lasat un mesaj pe care l-am inregistrat.

am trimis mai multe mesaje pe mail , la adresa pe care am gasit-o pe site-ul lor, am cerut sa intru in audienta la directorul acestei institutii, si mi s-a raspuns ca trebuie sa fac mai intai o reclamatie si daca nu sunt multumita de rezolvare, solicit audienta.

dar unde si cum fac aceasta reclamatie, daca mie nu mi s-a raspuns la telefon?? ????

suntem in tara absurdului???
asta este bataie de joc!

mi s-a spus sa fac plangerea la o adresa de mail.

plangerea la adresa ANPC o primesc tot ei? nu exista nici o institutie careia pot sa ma adresez , care sa fie, ca autoritate mai presus de ANPC?

le-am trimis mail la adresa respectiva si le-am solicitat sa inregistreze plangerea si sa-mi comunice numarul de inregistrare.

n-am primit nici un raspuns.

nu pot lasa lucrurile asa , fiindca nu e normal ca ANPC , care ar trebui sa ne protejeze drepturile de consumatori, sa ne trateze cu bataie de joc.

astept un raspuns si o sugestie in legatura cu demersul potrivit care se impune in aceasta situatie.

va multumesc !


Cel mai recent răspuns: laurasimona , utilizator 22:15, 9 Martie 2012
Va trebui sa formulati o sesizare scrisa la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor din Bucuresti, din raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic cu privire la care formulati sesizarea.
Daca nu este vorba de Bucuresti atunci va veti adresa unuia dintre comisariatele judetene.
Ultima modificare: Vineri, 9 Martie 2012
ContSters98997, utilizator
pai eu vreau sa fac plangere la adresa ANPC, serviciile oferite de ei sunt de toata jena.

nu s-a inteles asta din mesajul meu ??

am vrut sa fac o sesizare la ANPC , in legatura cu RATB .

acum nu mai conteaza RATB-ul de vreme ce ANPC nu a raspuns la niciun nr de telefon din toate cele afisate pe toti peretii si in toate institutiile publice. am sunat cu pauze ( fiindca mai muncesc si eu ) intre orele 11 - 17.
nu mi-a raspuns nimeni si in plus de asta, pe banii mei imi intra robotul, sa-mi spuna care sunt orele de program in care pot sa fac reclamatie, care e adresa, ca pot sa trimit fax, care e adresa etc....

intelegeti despre ce e vorba aici? pentru ce sunt platiti cei de la ANPC ? ce fac oamenii angajati acolo? nu raspund la telefoane? nici macar nu suna ocupat. aveam de facut o reclamatie si nu am avut cum s-o fac. in ziua aceea. nemultumirea mea este legata de faptul ca ANPC nu a raspuns la niciun nr de tel. in decurs de 6 ore.



plangerea pe care doresc s-o fac , este impotriva ANPC . plangerile la adresa lor, tot ei le primesc?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Obligatia de afisare a nr tel al opc-ului !!! DAYANA_Only DAYANA_Only Afisarea telefonului pentru oficiul de protectie a consumatorului si a condicii privind reclamatiile consumatorilor incumba numai comerciantilor care [b]vand ... (vezi toată discuția)
Documente necesare in cazul unui control de la opc Terezia81 Terezia81 Buna ziua, Am deschis un magazin micut cu produse cosmetice. De ce documente am nevoie pentru produse in cazul unui control OPC? Va multumesc! (vezi toată discuția)