Va rog ,un sfat.Sunt in urmatoarea situatie.
Din iunie 2011,sunt agajat la o soc.comerciala,pe perioada nedeterminata.
Aziam fost chemat la birou ,sa mi se comunice ca din "acest moment a incetat colaborarea",intre mine si firma.Punct.Am intrebat motivul si mi s-a raspuns ca sunt "nerentabil",lucrez in vanzari si tot ce presupune activitatea mea nu este rentabil pentru firma.In conditiile in care in ultimii 2 ani a existat o constanta...Mi s-a propus sa-mi dau demisia,cu un preaviz de 20 zile lucratoare,sau daca nu sunt de acor,se face o expertiza financial-contabila,care sa demonstreze nerentabilitea...Mentionez,ca am informatii ca vor sa angajeze in locul meu o alta persoana,iar demisia mea ar conveni....
Va rog mult,sa ma sfatuiti ce decizie sa iau....
Multumiri anticipate.
Cu stima.
Expertiza contabila are ca obiectiv constatarea faptului ca pe perioada lucrata ati cauzat sau nu un prejudiciu .. evaluarea dvs are ca obiectiv constatarea eficientei activitatii dvs...
Expertiza contabila va poate afecta intrucat se va angaja raspunderea patrimoniala a dvs pentru prejudiciul cauzat angajatorului ..
Evaluarea va poate afecta in ceea ce priveste modalitatea de concediere ..care pote fi pentru necorespundere profesionala, puteti fi printre primii concediati pentru motive care nu tun de persoana dvs etc.