avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 833 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Model de lucrare practica
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Model de lucrare practica

sunt studenta la USH si a-si vrea si eu sa stiu daca ma poate ajuta cineva cu un model de practica de anul 4 completat...am nevoie urgentttttttttt multumesc frumoss
Cel mai recent răspuns: trope_doi , utilizator 07:18, 5 Aprilie 2012
Scopul acestui forum este cu totul altul. Cred ca in interesul Dvs. este ca aceasta lucrare de practica sa o pregatiti Dvs. Eventual, daca intampinati probleme pe parcurs, puteti apela la sprijinul nostru pentru indrumari.:)
da doamna Gabrielle aveti perfecta dreptate dar pt mine imi este mai greu inceputul asta era ideea mea iar cum pana acum nu am facut niciodata practica nu stiu exact ce trebuie sa scriu si sa fie si corect .... multumesc pt ajutor oricum:)
Mai exact de ce lucrare ai nevoie?Ce tema ai pentru lucrare?
Indiferent care este facultatea - probabil e ”Drept” - in caiet trebuie sa scrieti ceea ce faceti, efectiv, in perioada de practica, referindu-va si la ceea ce ati invatat pana la acel moment.

In functie de unde veti efectua practica aveti ”tema” pentru caiet....
Daca faceti practica intr-o intreprindere - biroul juridic - aveti spete de drept comercial, cum s-ar zice, aflati despre legile aplicate in domeniul respectiv; daca mergeti la judecatorie puteti asista la procese si... conspectati despre procedura in fatza instantei, despre exceptii ridicate de unii-altii, puteti studia unele dosare, la arhiva...

Daca profilul este unul economic va puteti orienta spre anumite studii de caz: TVA, raportari financiare, operatiuni financiar-contabile in general.

S.a.m.d. in functie de domeniul in care studiati.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură