Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Compania a semnat in 2010 cu un hypermarket pentru a plati in 3 transe suma de 20.000 ron net ( servicii dinamica comerciala ) , dar acestia au fost facturati in 2011 cand colaborarea cu acestia se incheiase .
In prima anexa generala este scrisa perioada 01.01. - 31.12.2010 , iar in a2a anexa este detaliata procedura de plata in transa pentru cei 20.000 ron , dar perioada scrisa este 2011.
Nici achizitorul , nici managerul general + cel de vanzari , nu mai sunt pentru a lamuri situatia , iar magazinul a angajat o firma de recuperari creanta pentru solutionare .
Din cate stiu , suma se poate factura timp de 3 ani .
Ce solutie putem gasi pentru a nu contesta dar nici confirma momentan aceasta creanta , pana la intalnirea cu ei pentru lamurire ?
Cum am putea convinge partea opusa in acceptarea reluarii colaborarii pentru plata in transa si continuarea acesteia ?
Daca societatea a semnat în anul 2010, un Angajament de platã, implicit a recunoscut debitul. Firma de recuperãri creante are la dispoziţie trei ani de la data semnãrii angajamentului sã vã acţioneze în instanţã.
Rãspuns la întrebarea 1: Din pãcate, deja aţi confirmat debitul prin semnarea angajamentului, chiar în condiţiile în care nu s-a achitat nimic pânã acum.
Rãspuns la întrebarea 2: Incepeţi prin a le achita o prima tranşã din debitul datorat, apoi continuati potrivit intelegerii