avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 779 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Cerere de acordare ajutor public judiciar respinsa. ...
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei civile - reguli, acte, termene, căi de atac

Cerere de acordare ajutor public judiciar respinsa. Cerere reexaminare?

Buna seara, am si eu o problema. Sunt implicata intr-un proces succesoral si am cerut contra expertiza. Judecatoarea a spus sa platesc un onorariu de 800lei, am facut cerere pt. ajutor public judiciar insa mi-a respins-o. Mentionez ca sunt studenta si am venitul sub 500 de lei (pensie de urmas). Mai are rost sa depun o cerere de reexaminare?

Multumesc anticipat=D>
Cel mai recent răspuns: AaneiMirabela , utilizator 15:40, 9 Aprilie 2012

OUG51/2008:

Art. 15
(1) Asupra cererii de ajutor public judiciar instanta se pronunta, fara citarea partilor, prin incheiere motivata data in camera de consiliu.
(2) Impotriva incheierii prin care se respinge cererea de acordare a ajutorului public judiciar cel interesat poate face cerere de reexaminare, in termen de 5 zile de la data comunicarii incheierii.
(3) Cererea de reexaminare se solutioneaza in camera de consiliu de un alt complet, instanta pronuntandu-se prin incheiere irevocabila.

Daca mai sunteti in termen formulati cerere de reexaminare, pentru nu aveti nimic de pierdut.

Succes.
Ultima modificare: Sâmbătă, 7 Aprilie 2012
Lăzăruţiu Lucian, Avocat
multumesc frumos.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Camera de consiliu cu citarea partilor aidu aidu Cererea de reexaminare impotriva respingerii ajutorului public judiciar se solutioneaza in camera de consiliu, potrivit art. 15 OUG nr. 51/2008. Insa se ... (vezi toată discuția)
Plata taxei de timbru handsu handsu Daca exista posibilitate de a face recurs impotriva refuzului instantei de a admite cererea privind neplata taxei de timbru pentru partea care se afla in ... (vezi toată discuția)