avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 730 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Paşapoarte, cărţi de ... Casatorie in UK
Discuție deschisă în Paşapoarte, cărţi de identitate, acte de stare civilă - formalităţi, obţinere, probleme

Casatorie in UK

Impreuna cu prietenul meu suntem in UK de mai bine de jumatate de an. El este student si a obtinut YC iar eu lucrez ca au-pair live in. Dorim sa ne casatorim aici insa nu inainte de a obtine eu cetatenia maghiara. Actele mele sunt deja depuse la ambasada maghiara si astept sa primesc cetatenia maghiara.
Intrebarile mele sunt urmatoarele:
dupa casatorie prietenul meu va avea aceleasi drepturi ca si mine pe piata muncii?
la registery office, la programarea casatoriei, voi prezenta actele ce dovedesc cetatenia romana sau pe cea maghiara? adica ma casataoresc cu el ca si cetatean maghiar sau roman?
dupa casatorie care sunt demersurile ca el sa obtina drept deplin de munca in UK?
Astept un raspuns cat mai urgent. MUltumesc anticipat si Sarbatori Fericite in familie.:love:
Cel mai recent răspuns: Justitiarul71 , utilizator 15:06, 16 Aprilie 2012
Conform legislatiei britanice, viitorul sot va obtine daca nu ma insel BC, pe care oricum l-ar fi obtinut după un an de lucru in YC. Daca nu ma insel limita este de 20 de ore/luna acum, dupa ce va obtine BC nu va mai avea nici o restrictie.

Site-ul Home Office ar trebui sa contina toate informatiile necesare.
Ultima modificare: Vineri, 13 Aprilie 2012
Alexandru Munteanu, Avocat
nelamurirea mea este daca folosesc actele de cetatenie maghiara la casatorie sau pe cele romane?! pentru ca el obtine BC ca si dependent doar pt ca am eu drepturi deplinde ca si cetatean maghiar. Dar asta in conditiile in care el se casatoreste cu mine, eu fiind cetatean maghiar.. Cel putin asta e logica mea dar posibil sa ma insel.
Prefer sa ma casatoresc ca si cetatean roman pentru ca, banuiesc, ca altfel e mai multa bataie de cap sa fac casatoria recunoscuta si in Romania.