Procedurile generale ale institutiilor nu fac obiectul dezbaterii parlamentare ca sa imi cereti baza legala, sunt intocmite de personalul propriu pentru a-si eficientiza si standardiza activitatea.
N-as vrea sa incepem o polemica inutila; cititi despre procedurile generale si ce reprezinta ele pentru bunul mers al institutiilor - nu acesta este subiectul topicului si nu vreau sa il deviez.
On topic, daca ANPC a precizat niste conditii de rezolvare a petitiilor in Procedura generala, toate comisariatele lucreaza dupa aceasta.
Documentele de referinta ale Procedurii generale ANPC le gasiti la pag. 3:
[ link extern ]
Completare
Nu se resping petitiile care nu prezinta dovada incercarii, se indruma clientul sa rezolve pe cale amiabila - e o diferenta.
Un comerciant care nu stie ca a gresit / a nemultumit pe cineva nu poate lua masuri sa repare prejudiciul, aceasta este logica. Doar daca nu vrea, iar clientul dovedeste acest lucru, intervine ANPC si il obliga - desigur daca reclamatia este intemeiata.