avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 733 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Inselaciune
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Inselaciune

Sunt o studenta care doreste sa denunte o profesoara universitara pentru inselaciune.Am apelat la acesta pofesoara pentru a imi face lucrarea de licenta mie si unei colege avand in vedere ca ne era frica ca lucrarea sa nu contina prea multe greseli ne a fost recomandata acesta si am inceput colaborarea cu dansa contra cost ,doar ca doamna ne a facut doar 2 capitole acum 3 luni si de atunci nimic ,am stabilit cu dansa ca 18 Mai ne va da lucrarile complete cu tot ce implica acest lucru si le vom prezenta profesoarei noastre coordonator doar ca acesta domna in accea zi nu a mai ajuns la intalnire a trimis un student de al dansei cu ce aveam deja cele 2 capitole si le avea si profesoara nostra coordonatoare pe mail trimise de noi, i am virat banii in contul ei in banca avem chitante ,biletele de tren ,mailuri ,smsuri in care doamna ne scrie ca ne va da lucrarea ,aceasta domna nu vrea sa inteleaga ca daca in 2 saptamani nu avem referat de la profesoara coordonatoare pe lucrare avem ex de licenta compromis si ca nu putem sa asteptam noi cat vrea dansa sa ne dea lucrarea pur si simplu nu ii pasa de noi dorim in cazul in care vom pierde inscrierea la ex de licenta sa depunem o plangere penala in acest caz pentru inselaciune.Mentionez ca profesoara nu lucreaza la facultate unde suntem noi studente astept raspunsul dumneavoasta va multumesc.

In afara culpei dvs care poate fi penala sau doar morala , aceasta atitudine arata altceva , care se poate numi - printr-o exprimare eleganta - lipsa de pregatire si care ulterior isi va spune cuvantul in devenirea dvs.
Cum ati dovedi dvs existenta intelegerii dintre dvs si respectiva persoana (bani contra lucrari)?