avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 553 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Probleme cu diploma de bacalaureat
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Probleme cu diploma de bacalaureat

Buna ziua. Sunt student in anul 3 la o facultate particulara (Universitatea Crestina ''Dimitrie Cantemir'') si student in anul 1 la ''Facultatea de educatie fizica si sport'' din Bucuresti, pe locurile bugetate de stat. Pentru a ma inscrie la examenul de licenta la Universitatea Dimitrie Cantemir imi trebuie diploma originala de bacalaureat. Pentru a ramane pe locurile bugetate la Facultatea de educatie fizica si sport trebuie ca diploma originala de bacalaureat sa ramana la facultate.Am vorbit cu doamnele secretare de la ambele facultati si ambele au spus ca ''au nevoie'' de diploma originala . Intrebarea mea este, cum pot sa sustin examenul de licenta si sa raman si pe locurile bugetate?
Cel mai recent răspuns: Manuela Rășină , administrator 06:03, 29 August 2023
La inscrierea in facultate se solicita copie legalizata ale documentelor ,CI,diploma de bacalaureat .
Originalul documentelor se poate depune odata cu cererea de inscriere la examenul de licenta.
Aveti dreptul legal sa solicitati decanatului eliberarea diplomei originale,pe care sa o legalizati si sa o depuneti la una dintre unitatile de invatamant,astfel incat originalul sa se afle in poseisa dvs i sa il puteti utiliza la eventual examen